FRANJO MATKOVIć
“The Mood is…”

Tamara Vrdoljak zablistala u novoj kampanji domaćeg brenda koji stavlja klasiku ispred trendova

Dizajn s potpisom Calico Mood prilagođava se vašem modnom raspoloženju, a svaka Calico kolekcija proizvodi se u malenim serijama, kako bi se smanjio potencijalni višak materijala i, naposljetku, otpad.

Dizajn s potpisom Calico Mood prilagođava se vašem modnom raspoloženju, a svaka Calico kolekcija proizvodi se u malenim serijama, kako bi se smanjio potencijalni višak materijala i, naposljetku, otpad.

Domaći dizajneri posljednjih tjedana rade punom parom, a dokaz tome je i nova kampanja domaćeg brenda Calico Mood koja najavljuje zimsku sezonu. U ulozi modela ovog puta zablistala je glumica Tamara Vrdoljak koja se odlično snašla u ovoj ulozi i to ispred objektiva fotografa Franje Matkovića. Tamara je elegantno utjelovila osnovni postulat brenda: svevremenski osjećaj za ženstvenost i stil. Simbolično nazvana “The Mood is…”, ova kolekcija definira temeljnu filozofiju brenda koji modu interpretira kao otvoren prostor za individualnu prilagodbu vlastitom stilu, za sve žene koje svojim modnim odabirima ne žele u pitanje dovoditi kvalitetu i komfor.

image
FRANJO MATKOVIć

Kolekcija “The Mood is…” pritom naglasak stavlja na vlastitu moć transformacije. Naime, svaki od komada može se stilski višeslojno tumačiti te jednostavno prilagoditi ne samo različitim prigodama već i različitim ženskim figurama. Krojevi koji zahvalno oblikuju i oblače različite tipove tijela - od strukiranog prsluka i asimetrične plisirane mini suknje, do bazične mesh majice i vječnih crnih hlača ravnog kroja - svi su izrađeni s preciznošću dugogodišnjeg iskustva Calico tima, u premium materijalima. Kuhana vuna, pamuk, memory taft, viskozni džersej… izbora ne manjka, a posebnost Calico Mooda je što se, ovisno o dostupnosti, svaki od komada može customizirati u odabranom materijalu ili prilagoditi individualnim željama.

Svaka Calico kolekcija, kao i ova, važno je napomenuti, proizvodi se u malenim serijama, kako bi se smanjio potencijalni višak materijala i, naposljetku, otpad. Tome svakako doprinosi i dugogodišnje iskustvo u proizvodnji i nabavi u tekstilnoj industriji te rad s velikim domaćim i stranim brendovima, kojim se nevoljko hvali vlasnica Calico Mooda, Dunja Kelemenić. Njezin insajderski uvid u industriju lako se pretače i u kolekcije koje su pametno svedene na maksimalno iskoristiv minimum. “Kolekcija je inicijalno bila zamišljena u široj paleti boja no u našem butiku u Đorđićevoj, u direktnom kontaktu s klijenticama, shvatili smo da boje više služe kao mamac. One su te koje prve privuku pogled no 8 od 10 žena u konačnici odabere i kupi crno. Naša želja kroz kolekcije Calica pružiti je kvalitetnu bazu za svaki dan, koristeći pritom materijale koji su otporni na nošenje i protok vremena, nisu zahtjevni za održavanje, a na koži stvaraju osjećaj udobnosti”.

image
FRANJO MATKOVIć

Calico Mood hrvatski je modni brend čiji potpis odlikuje svevremenski dizajn koji nadilazi trendove te kreira podlogu za stvaranje kvalitetne, dugovječne garderobe koja je stilski prilagodljiva, fleksibilna i ugodna za nošenje. Kolekcija se može razgledati i isprobati na adresi Đorđićeva 3b, radnim danom od 9 do 19 sati te subotom od 9 do 14 sata. Za više informacija možete pratiti Calico Mood na Instagramu i Facebooku.

13. prosinac 2024 14:18