FRANJO MATKOVIć
Domaći dizajneri

Veliki jubilej modnog dvojca: eNVy room spektakularnom revijom slavi 20 godina postojanja

Prije točno dvadeset godina, točnije 14. svibnja 2004. godine, na reviji u Kulturnom centru Kaptol prikazana je prva kolekcija dizajnerskog dvojca kojeg obožavaju brojne dame, ali i poznate Hrvatice.

Prije točno dvadeset godina, točnije 14. svibnja 2004. godine, na reviji u Kulturnom centru Kaptol prikazana je prva kolekcija dizajnerskog dvojca kojeg obožavaju brojne dame, ali i poznate Hrvatice.

Dva desetljeća kasnije, na isti datum kada su održali svoju prvu modnu reviju, Nikica Ivančević i Vjeko Franetović će 14. svibnja u Rimac Campusu održati eNVy room reviju, kako bi proslavili veliku obljetnicu. Danas cijenjeni modni brend, iza kojeg su nebrojene kampanje, kolekcije, zadivljujuća izdanja na crvenim tepisima i nezaboravni uspjesi, publici će predstaviti modnu priču koja broji 31 model.

image
FRANJO MATKOVIć
image
FRANJO MATKOVIć

Od samih početaka do danas eNVy room je ostao dosljedan svojoj modnoj viziji, a ona je, tijekom posljednja dva desetljeća predanog stvaranja, postala njihovim prepoznatljivim pečatom. Kao što to obično biva u kreativnim procesima kojima se kreatori požrtvovno predaju, i estetika dizajnerskog dvojca s vremenom je evoluirala, no unatoč svim mijenama, pomicanju granica i rastu, ona je uvijek ostala beskompromisno odana svojoj suštini. Protkana nitima glamura, senzualnosti i elegancije, u svim dosad ispričanim pričama, vizija koju je dvojac nadahnuto slijedio uvijek je zadržavala ono najvažnije, ultimativnu ženstvenost koja u ženama budi nepobjedivi osjećaj moći i samopouzdanja. Pronalazeći inspiraciju u ženi i svim njenim ulogama, haljinu su, kao univerzalni modni simbol ženstvenosti, nerijetko nadopunjavali konceptom power dressinga utjelovljenom u precizno krojenim odijelima, kreirajući tako šarmantnu simbiozu kontrastnih smjerova sa zajedničkim nazivnikom senzualnosti i elegancije. Zbog očaravajuće estetike, ali i slojevitog i promišljenog pristupa ženskom odijevanju, tijekom posljednjih je dvadeset godina eNVy room postao omiljenom modnom adresom žena koje su njihove kreacije birale za najljepše i najsvečanije životne trenutke.

image
FRANJO MATKOVIć
image
FRANJO MATKOVIć

Putovanje dugo dva desetljeća obilježeno je i nebrojenim uspjesima. Iza popularnog dvojca danas je čak 49 prêt-à-porter i 13 bridal kolekcija, tri modne izložbe, 38 revija, od kojih 19 samostalnih, pa i jedna virtualna - koja se, u izazovno vrijeme lockdowna, prenosila preko društvenih mreža. Kako navodi katalog izložbe "U dobru i zlu" Muzeja za umjetnost i obrt, eNVy room je i prvi brend u Hrvatskoj koji je predstavio ciljanu i osmišljenu kolekciju vjenčanica. Bilo je to 2012. godine, a od tada do danas, njihove bridal priče, koje oduševljavaju svake godine izlaskom u siječnju, postale su najiščekivanijim kolekcijama sezone i odabirom tisuća i tisuća mladenki koje u njihovim vjenčanim kreacijama kroje svoje najljepše uspomene.

image
FRANJO MATKOVIć
image
FRANJO MATKOVIć

Svojim modnim kampanjama eNVy room je publiku odvodio i na bajkovita putovanja koja su svojim čudesnim kulisama pričale nezaboravne priče, od neodoljivih morskih krajolika naše obale do egzotičnih vizura marokanske pustinje ili zapanjujućih malteških klisura. Svoj dizajnerski rukopis eNVy room je utkao i u kostimografiju za regionalnu turneju Jelene Rozge, ali i u intrigantnu kreaciju koju je Franka Batelić nosila na Eurosongu u Portugalu 2018. godine. S obzirom na to da brend slovi kao miljenik domaćih zvijezda poput Jelene Rozge, Nine Badrić, Jelene Veljače, Mije Kovačić, Tatjane Jurić, Judite Franković, Franke Batelić, Bojane Gregorić i mnogih drugih, ali i onih stranih kao što su Oti Mabuse, Denise Van Outen i Michelle Visage, njihove kreacije često donose dozu glamura i na crvene tepihe, od najglamuroznijih regionalnih događanja do Brit Awards i Filmskih festivala u Cannesu i Veneciji.

image
FRANJO MATKOVIć
image
FRANJO MATKOVIć
image
FRANJO MATKOVIć

Poput hommagea dosadašnjem putovanju, velika slavljenička revija 14. svibnja u Kampusu Rimac bit će kruna dva desetljeća dugoj karijeri ispunjenoj nebrojenim trenucima koji su je satkali. Kako bi velikoj obljetnici dali pečat dostojan tako značajnog trenutka, dvojac je, kreirajući kolekciju, posegnuo u dubine vlastite arhive ne bi li pronašao ono što čini esenciju njihova rada - u bojama, motivima i formama, ali i suprotnostima koje se simbiotički isprepliću. Kolekcija će, stoga, biti odraz dubinskog promišljanja o prošlom stvaralaštvu i temelj za reinterpretaciju vlastitog dizajnerskog vokabulara.

Linker
05. studeni 2024 06:29