Matej Dokić
PRVI IZBOR BROJNIH MLADENKI

Vjenčanica s njihovim potpisom smatra se prestižem: 'Radimo crne i crvene, a sve je traženiji i ovaj komad'

I nakon petnaest godina karijere, tijekom koje je dvojac eNVy room kreirao nekoliko stotina haljina i vjenčanica, Nikica Ivančević i Vjeko Franetović ne osjećaju zasićenje - slavljeničku kolekciju koju će uskoro predstaviti rade iz čistog užitka.

I nakon petnaest godina karijere, tijekom koje je dvojac eNVy room kreirao nekoliko stotina haljina i vjenčanica, Nikica Ivančević i Vjeko Franetović ne osjećaju zasićenje - slavljeničku kolekciju koju će uskoro predstaviti rade iz čistog užitka.

Za petnaestu godišnjicu Nikica Ivančević (38) i Vjeko Franetović (41), modni dvojac brenda eNVy room, ispred sebe su postavili nove izazove - predstavili su dosad najveću kolekciju vjenčanica od 50-ak modela te haljine za sezonu proljeće/ljeto, a uskoro slijedi za njih najzahtjevniji, ali i najzabavniji pothvat - slavljenička revija.

Početna slova brenda složena su od njihovih inicijala, dok druga riječ označava malu sobu u zagrebačkoj Vlaškoj ulici gdje su počeli s radom. Danas je njihov showroom na drugome mjestu, ali u istoj ulici. Prostran, bijelih podova i zidova s beskonačnim nizovima minuciozno izrađenih haljina i vjenčanica od najfinijih materijala koje su već godinama prvi izbor brojnih mladenki. Naime, nositi vjenčanicu s njihovim potpisom smatra se prestižem, a to dokazuju brojne poznate osobe koje su jedan od najvažnijih dana u životu provele upravo u njihovim kreacijama - Judita Franković Brdar, Jelena Veljača, Vanda Winter i mnoge druge.

Envy room dizajneri Nikica Ivancevic i Vjeko Franetovic
Showroom, Zagreb
Fotograf Matej Dokic 300419
Matej Dokić
Dvojac je trenutačno zaokupljen kreiranjem slavljeničke kolekcije

- Krajem lipnja prikazat ćemo kolekciju koja nije vezana ni uz jednu sezonu, nego je rađena iz čistog gušta. Nismo si postavljali nikakva ograničenja ni razmišljali o standardnim stvarima koje su važne za jednu komercijalnu kolekciju. Okupit ćemo drage ljude, prijatelje i ambasadorice brenda, partnere i suradnike i zajedno proslaviti uz druženje. Detalji neka budu iznenađenje - kaže Vjeko.

Na samim počecima karijere nisu imali jasnu viziju brenda pa su se u tom procesu češće sukobljavali.

- S godinama se sve bolje slažemo i odlično funkcioniramo zajedno. Naravno da nam se mišljenja povremeno razilaze, ali toga je sve manje i dolazak do rješenja sve je kraći. Danas nam je vizija brenda jasna, znamo kako on diše i kojim pravcem treba ići - kaže Nikica. Domaćem tržištu prije osam godina prvi su ponudili dizajnersku kolekciju vjenčanica, snimili prateće kampanje i lookbookove, a njihove su se haljine već u počecima nametnule kao logičan izbor hrvatskim mladenkama. Iako im dolaze i žene iz inozemstva kojima zbog probe i kupnje haljine nije teško u Zagreb doputovati iz Barcelone ili Tel Aviva, većina njihovih klijentica su Hrvatice koje već znaju kako stvari funkcioniraju u njihovu showroomu.

Dvojac 2008.

Sve se vjenčanice mogu isprobati na licu mjesta, ali svaka se šiva po mjeri. Na ugovoreni termin mladenka može doći u pratnji tri osobe, a to su pravilo Nikica i Vjeko morali uvesti kad je jedna došla sa svitom od čak šesnaest ljudi.

- Vjerovali ili ne, to se doista dogodilo. Osim što u takvim slučajevima u showroomu nastane potpuni kaos, ni mi se ne možemo posvetiti klijentici, a individualni pristup nam je važan jer želimo da svaka od nas izađe zadovoljna. Savjetujemo im koji kroj najbolje pristaje njihovoj figuri, iako smatramo kako je najvažnije da se mladenka odlično osjeća u svojoj vjenčanici - ističe Vjeko.

Kad su izbacili svoju prvu kolekciju, u modi su bile raskošne vjenčanice, a mladenke su se nakon ponoći presvlačile u druge haljine. Recesija je svakako utjecala na trendove općenito, pa tako i na modu.

- Od perlica i nacifranih haljina gotovo preko noći došli smo do minimalističkih haljina bez ukrasa i pretjerivanja. Manje je definitivno bilo više, a ležernija, laganija vjenčanica postala je imperativ. Danas se vraćamo natrag. Raskoš se vratila, a kada je moda u pitanju, to je uvijek zabavno - slažu se Nikica i Vjeko. A osim klasičnih, bijelih i onih u boji kože, Hrvatice ponekad na vjenčanju požele odjenuti i neku malo manje konvencionalnu haljinu.

Envy room dizajneri Nikica Ivancevic i Vjeko Franetovic
Showroom, Zagreb
Fotograf Matej Dokic 300419
Matej Dokić

- Svake godine radimo nekoliko crnih ili crvenih vjenčanica, a sve češće se dogodi da mladenka odabere kombinezon sa suknjom. Budući da to radimo relativno rijetko, kad imamo priliku, takve nas stvari jako vesele i zabavljaju - kaže Vjeko.

Iako inspiraciju crpe iz svega što ih okružuje, najviše ih inspiriraju njihove klijentice i suradnja s ambasadoricama eNVy rooma koje godinama za sve važne prigode nose upravo njihov dizajn.

- S nekim od zvijezda, poput voditeljice Mije Kovačić, Nine Badrić i Tatjane Jurić, godinama uspješno surađujemo i odijevamo ih za nastupe, voditeljske angažmane, premijere. Poznajemo njihov ukus, stil kojem su vjerne i uvijek se trudimo da se u našim haljinama osjećaju dobro. Neke od njih udale su se u našim vjenčanicama, a to su tih godina obično bili najtraženiji modeli iz naših kolekcija - napominje Vjeko. Iako im je teško govoriti o tome koja im je haljina najdraža, jedna ipak zauzima posebno mjesto u njihovoj petnaestogodišnjoj karijeri.

TV voditeljica Mia Kovačić u kampanji za sezonu proljeće/ljeto 2007.

Manekenka Vanja Halilović bila je 2012. zaštitno lice kolekcije

- Kad bismo morali izdvojiti jednu koja nam je posebno prirasla srcu, bila bi to definitivno haljina Franke Batelić za prošlogodišnji nastup na Eurosongu u Lisabonu. Dugačka, od crne čipke izvezene perlicama, jako zahtjevne izrade, rađena je za veliku pozornicu i u nju je uloženo mnogo rada i truda. Sve je to bio ogroman izazov, ali danas nas uz njega vežu lijepa sjećanja - zaključuje Nikica.

Linker
23. studeni 2024 00:20