Bilo da Rihanna kreira vlastitu kolekciju sportske odjeće ili svoju kozmetičku liniju, sve ide u prodaju. Baš kao i njezine linije donjeg rublja. Stoga ne čudi što je u Las Vegasu otvorila svoju prvu Savage X Fenty trgovinu, baš na vrijeme za Valentinovo!
"Prije nego što kupite cvijeće, zavirite u moj web shop", parafrazirani je claim kojim mega popularna pjevačica s Barbadosa poziva sve potencijalne klijente na stranicama njezina brenda Savage x Fenty da se odluče za malo odvažniji poklon ovog Valentinova. Bilo da ga kupuju ženi, muškarcu ili sebi, Rihanna (33) je uvjerena kako njezina nova kolekcija donjeg rublja nudi sve što netko želi povodom praznika ljubavi.
Očekivano, boja koja prevladava novom kolekcijom je - crvena, ukrašena satenskim trakama i vezicama te čipkom, ali i mrežastim samostojećim čarapama široko pletene mreže te hulahopkama nešto sitnije mreže, dok se u muškoj kolekciji mogu pronaći i crni komadi s uzorkom srca ili, pak, s animal printom.
Ono što čini razliku njezina brenda i vizualnog identiteta, kojim je krenula u kampanju gotovo mjesec dana uoči Dana zaljubljenih, i sličnih na tržištu - jest to što je odstupila od sterotipa na koji smo navikli - mršavih i modela besprijekorna izgleda i proporcija.
Savage x Fenty modeli predstavljaju, da to tako kažemo - normalne žene i muškarce.
Njezino rublje mogu nositi žene koje imaju grudi koje su daleko iznad A ili B košarice ili pak muškarci koji su prvi i posljednji puta u osnovnjaku nosili L veličinu. Naravno, to ne isključuje kako je njezina kolekcija predviđena i za sve veličine. Pritom je pjevačica i dizajnerica pazila i da cijene budu prihvatljive, pa se tako kreću od primjerice nešto manje od 200 kuna za gaćice ili satenske bokserice do 800 kuna koliko stoje najskuplji modeli korzeta.
I dok se i ovoga puta, iako u manjoj mjeri, komentira njezina nova kolekcija kao "jeftina", Rihanna je doskočila "zlim jezicima" odličnim marketinšim trikom te je, baš uoči Valentinova, otvorila prvu Savage X Fenty trgovinu. Odabrala je za tu prigodu pjevačica "teška" nešto manje od 2 milijarde američkih dolara prijestolnicu kockarnica - Las Vegas. No, nije to i posljednja najavljena. Uskoro će isto učiniti i u Los Angelesu, Philadelphiji, Washingtonu i Houstonu.
"Naša očekivanja su da nećete moći proći pored trgovine i ne ući, čak i ako niste u potrazi za donjim rubljem", rekla je za Vogue Natalie Guzman, direktorca brenda Savage X Fenty.
Neonska svjetla u boji fuksije, smaragda i safira osvjetljavaju prostor. Glazba koja će puštati u prostoru će “definitivno imati Savage ugođaj”, kaže direktorica prodaje brenda Christiane Pendarvis.
Lutke na kojima se prezentira Savage x Fenty donje rublje obuhvaćaju različite tipove tijela, a neke su napravljene uz pomoć 3D skeniranja živih Savage modela.
"Želimo biti sigurni da tko god da ste kao kupac, u našim trgovinama vidite sebe”, objasnila je između ostalog Pendarvis.
No, da ne bi bilo kako Guzman i Pendarvis samo hvale "ruku koja ih hrani", evo kako je glazbenica, modna ikona i poduzetnica objasnila zašto sa sigurnošću tvrdi da će njezini obožavatelji pronaći njezin trag u cijelom Savage prostoru. “Trgovina priča priču i jako je usredotočena na jedinstveno iskustvo. Svaki detalj pažljivo je promišljen kako bi ljudi 'uronili' u Savage i kako bismo podignuli kvalitetu potrošačkog iskustva”, zaključila je Rihanna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....