Meghan Markle

 DPPA/DDP USA/PROFIMEDIA DPPA/DDP USA/PROFIMEDIA
TIHI LUKSUZ

Postaje li ovo omiljeni brend Meghan Markle? Sinonim je za tihi luksuz, a pletu pulovere od najskupljeg vlakna na svijetu

Osnovni materijali brenda Loro Piana uključuju vunu alapake, koja se striže s malih deva boje cimeta koje žive u visokim Andama i runo autohtonih kašmirskih koza iz Mongolije te lotosovu svilu. Sva koža je talijanska i obrađena s prefektom preciznošću.

Osnovni materijali brenda Loro Piana uključuju vunu alapake, koja se striže s malih deva boje cimeta koje žive u visokim Andama i runo autohtonih kašmirskih koza iz Mongolije te lotosovu svilu. Sva koža je talijanska i obrađena s prefektom preciznošću.

Kada je jučer stigla u četverodnevni posjet Kolumbiji, styling Meghan Markle bio je praznik za oči. Vojvotkinja od Sussexa nosila je tamnoplavo ljetno odijelo Veronice Beard i Manolo Blahnik salonke, a u ruci držala ono što će svaki modni poznavatelj prepoznati kao sinonim luksuza - Loro Piana Loom torbu čija cijena iznosi 4428 eura.

image

Loro Piana torba

LORO PIANA

Nije ovo bio prvi put da Meghan bira Loro Piana - nosila je njihovo odijelo od kašmira prilikom posjeta New Yorku 2021., a i, primjerice, njihov sako i vestu kada je odlazila iz Nigerije u svibnju ove godine.

image

U rujnu 2021. nosila je odijelo od kašmira Loro Piana

MEGA/THE MEGA AGENCY/PROFIMEDIA MEGA/THE MEGA AGENCY/PROFIMEDIA

Čini se da Loro Piana postaje jedan od omiljenih brendova vojvotkinje, a ako vas zanima kako je biti kupac ovog brenda koji se smatra sinonimom za tihi luksuz, dat ćemo vam uvid.

U raskošnoj milanskoj palači koja je dom ultra-luksuznog brenda, duboki kauči i naslonjači raspoređeni po dvoetažnoj zgradi posjetitelju daju dojam da se nalazi u ekskluzivnom privatnom klubu, a ne u trgovini. Fabiju d’Angelantoniju, glavnom izvršnom direktoru tvrtke koja ove godine obilježava 100. rođendan, to je upravo namjera.

"Ako ljudi kupuju Loro Piana, vole osjećati da su dio kluba", rekao je gospodin d’Angelantonio u intervjuu za Financial Times. Brend Loro Piana dugo naglašava rijetkost svojih materijala i kulturu zanatstva kao način opravdavanja visokih cijena, a odnedavno se više fokusiraju na iskustvo kupca čime žele privući klijente koji već posjeduju sve što se novcem može kupiti.

Osnovni materijali brenda Loro Piana uključuju vunu alapake, najskuplje vlakno na svijetu koja se striže s malih deva (da, alapake pripadaju prodici deva) boje cimeta koje žive u visokim Andama, i runo autohtonih kašmirskih koza iz Mongolije, kao i lotosovu svilu, najrjeđe vlakno na svijetu koje samo rijetki ljudi u Aziji znaju i mogu proizvesti. Ova vlakna predu se u kaput od baby kašmira od 7600 eura ili džemper od 1800 eura. Talijanska koža je savršeno obrađena i najviše kvalitete.

Želja da se klijentima koji su voljni platiti ove cijene pruži poseban osjećaj proteže se daleko izvan trgovina Loro Piane, gdje se posjetitelje potiče da satima leže na kaučima dok pregledavaju kolekcije - Loro Piana ih Obasipa i drugim iskustvima. To može uključivati ulaz na teško dostupnu umjetničku izložbu u New Yorku, mjesto u prvom redu na glamuroznom konjičkom događaju u Rimu ili mjesto na jahti tijekom regate u St. Barthsu.

Imati glamuroznu obitelj iza brenda također je dio privlačnosti za klijente - LVMH je kupio 80 posto Loro Piane za 2 milijarde eura, ostavljajući 20 posto u rukama potomaka šeste generacije dinastije iz Piemonta, koja trguje vunom i tekstilom od 19. stoljeća. Pier Luigi Loro Piana je nakon preuzimanja ostao zamjenik predsjednika zajedno sa svojom šogoricom Luisom Loro Piana, koja se smatra muzom brenda.

Pod LVMH-om, Loro Piana je proširio svoj asortiman na obuću, a zatim na interijere pa prodaju kašmir za tapeciranje namještaja, privatnih aviona i jahti.

Linker
16. rujan 2024 00:19