Alaia haljina

 ALAIA
Objekt želje

Zagrebačka poduzetnica nosi haljinu koju smo odmah poželjeli u svom ormaru. Kreacija je to sve popularnijeg dizajnerskog brenda

Haljina se odlikuje asimetričnim krojem koji nježno prati liniju tijela, izrađena je od visokokvalitetne runske vune i ručno je dovršena, a može se, ovisno o tome kako je stilizirate, nositi u najrazličitijim prilikama.

Haljina se odlikuje asimetričnim krojem koji nježno prati liniju tijela, izrađena je od visokokvalitetne runske vune i ručno je dovršena, a može se, ovisno o tome kako je stilizirate, nositi u najrazličitijim prilikama.

Bijelo, asimetrično i tako ‘demure‘... Haljina koju je odjenula poduzetnica Karla Kaić jedan je od onih vječnih komada koji se, ovisno o načinu na koji ih stilizirate, mogu nositi u najrazličitijim prilikama i godišnjim dobima, i uvijek će se uklopiti. Modni izričaj bivše stilistice oduvijek je bio hvaljen kao istovremeno profinjen i nonšalantan, a što je dokazala i sada kombinirajući plisiranu Alaïa haljinu s visokim čizmama od brušene kože.

Ova haljina odlikuje se asimetričnim krojem koji nježno prati liniju tijela, stvarajući sofisticiran i moderni izgled. Izrađena od visokokvalitetne runske vune, ručno je dovršena, čime se naglašava preciznost i pažnja posvećena detaljima.

image

Haljina je izrađena od čiste runske vune i ručno dovršena

ALAIA
image

Cijena haljine je 2400 eura

ALAIA

Model pripada kolekciji Zima/Proljeće 2025., u kojoj kreativni direktor modne kuće Alaïa, Pieter Mulier, istražuje nove forme i unosi elemente koji daju dinamiku klasičnim oblicima, potvrđujući svoj jedinstveni pristup modi.

Za Alaïu ćete čuti sve više i više - francuski brend je prošle godine sa 17. mjesta "skočio" na peto mjesto na Lystovom popisu. Za takav strelovit uspjeh zaslužan je Mulier koji je udahnuo novi život u kolekcije, istovremeno poštujući nasljeđe te kuće. Kupci su to prepoznali pa je potražnja za njihovim komadima nezaustavljivo raste, a neki komadi, poput ukrašenih traperica, mrežastih balerinka te torba Teckel i Le Coeur postaju najveći objekti želja.

Brend je doživio izuzetno uspješan uspon s Mulierom zahvaljujući njegovoj pametnoj reinterpretaciji kodova brenda, sada postoji mladost i vitalnost koja privlači novu generaciju kupaca, a istovremeno zadržava interes svojih vjernih, dugogodišnjih klijenata.

07. veljača 2025 17:02