Britanac Lewis Hamilton, jedan od najpoznatijih i najnagrađivanijih vozača Formule 1, ne uživa samo u brzini nego i u modi, pa mjesto za upravljačem svog bolida povremeno zamijeni crtaćim stolom za kojim nastaju atraktivne kreacije urbane sportske estetike.
Teško bi bilo nekome istaknuti svoju osobnost kroz modni stil ako većinu vremena u kojem je prisutan u javnosti provede u jednoobraznoj uniformi, lica sakrivenog kacigom i vjetrobranskim staklom. No, ne i Lewisu Hamiltonu, britanskom vozaču Formule 1 iz tima Mercedes-AMG Petronas.
Sedmerostruki svjetski prvak redovito nosi personalizirane kacige - ovu sezonu vozi s modelom koji je osmislio suvremeni umjetnik Daniel Arsham, s detaljima u ljubičastoj boji ametista, vozaču najdražeg kristala za koji se vjeruje da ima zaštitničku i iscjeliteljsku energiju. Njegov je bolid W14 moćne crne boje, a put od ulaza na stazu do natjecateljskog boksa prolazi u atraktivnim dizajnerskim kreacijama kojima je i privukao pažnju ljubitelja mode.
Ferragamo, Acne Studios, Louis Vuitton, Versace, Fendi, Raf Simons... popis dizajnera čije modele bira Sir Lewis (tu počasnu titulu Britanskog Imperija nosi od 2009.) podugačak je, no riječ je o istom tipu odjeće: trendovski predimenzionirana, zanimljivih uzoraka i atipičnih boja u kojima se spaja elegantna i sportska estetika.
Premda mu, zbog brojnih sponzorskih obaveza, treninga i natjecanja, u odabiru odjeće pomaže stilist Eric McNeal, ipak ga najviše veseli kad sam može odabrati odjevnu kombinaciju u kojoj dolazi na svoj nastup za upravljačem trkaćeg automobila. Njegov interes za modu, koji je pokazao od malih nogu, ekspandirao je prije pet godina kad je postao globalni ambasador za brend Tommy Hilfiger istoimenog američkog dizajnera, a potom su njih dvojica predstavili i zajedničku kolekciju Tommy x Lewis koja otada izlazi jednom godišnje.
Modna avantura jednog od najboljih vozača Formule 1 u povijesti tog natjecanja kulminirala je lani kad je pokrenuo vlastiti modni brend +44, nazvan prema trkaćem broju koji ima od osme godine i prvih utrka u kartingu. Debitantsku kolekciju osmislio je u suradnji sa suvremenim japanskim konceptualnim umjetnikom Takashijem Murakamijem, koji je osmislio "psihodelične demone brzine", motive za printanje na pamučne majice, hoodice i koledž-jakne nadahnute japanskim stripovima i animiranim filmovima.
"Želim kreirati hrabre, smjele i maštovite kolekcije koje će pomoći kupcima u transformiranju u najautentičniju varijantu samih sebe. To je osobna, često iscrpljujuća, unutarnja utrka za postizanjem mentalnog i duhovnog mira koji vodi do uspjeha; no, to bi trebala biti i svačija dužnost želimo li učiniti svijet boljim," rekao je Lewis u intervjuu za časopis Highsnobiety. On se sam trudi pružiti primjer: nakon svake sezone svoju kacigu proda u dobrotvorne svrhe, ima vlastitu zakladu Mission 44 kojom financira mlade talente, a kad god mu se pruži prilika, promiče ravnopravnost spolova i LGBTQIA prava.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....