Spajanje ‘nespojivih‘ boja, uzoraka i materijala, maksimalizam i gomilanje glavna su obilježja ‘šašavog‘ modnog pravca koji obožavaju supermodeli i influencerice.
"Weird girl aestethic" ("estetika čudakinje") je modni pravac o kojem ne prestaju brujati društvene mreže. Prigrlili su ga influenceri, modni dizajneri poput Marca Jacobsa, ali i zvijezde poput Belle Hadid, a na TikToku hashtag #weirdgirlaestethic ima gotovo milijun pregleda.
Glavno obilježje ovog stila je - maksimalizam. Pobornicama ove estetike manje nije više te odvažno kombiniraju različite teksture, materijale, boje i uzorke, a obožavaju i pomalo kičaste, plastične modne dodatke i nakit.
Iako neki smatraju kako je ovaj pravac zapravo antimodan, to nije u potpunosti točno. Weird girl estetika javila se kao odgovor na tzv. core estetiku, trend u kojem pojedinac kreira svoj stil oko jedne specifične karakteristike.
Posljednjih godina pojavio se cijeli niz kategoričkih stilova, poput "barbiecorea", "cottagecorea" ili "fairycorea", koji na određeni način ograničavaju razvoj osobne estetike, stavljajući je u usku nišu.
Za razliku od navedenih "coreova", weird girl estetika fokusira se upravo na eksperimentiranje s odjećom i stilovima u svrhu pronalaženja individualnog modnog izričaja. Iako je ova estetika posljednjih mjeseci sve popularnija, istina je da se nije pojavila preko noći. Na nju je u velikoj mjeri utjecao Harajuku modni pravac, subkulturalni pokret koji se još 1980-ih javio u Japanu, a zalagao se za odbacivanje društvenih normi i potrebe pojedinca da se uklopi. Harajuku pokret je najveću popularnost uživao 1990-ih i ranih 2000-ih, a Zapadu ga je približila pjevačica Gwen Stefani.
Također, brojne modne blogerice već godinama njeguju ovakav "šašavi" način oblačenja te svojim pratiteljima poručuju da se trebaju oblačiti na način koji ih čini sretnima. A to je nešto što nas, na kraju krajeva, ni ne čini "čudacima".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....