Dizajneri brenda KLISAB, Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić, i ovoga puta za ishodište kolekcije biraju modni kliše, stereotip, no samo kako bi ga doveli do onog što izražava njihovu osobnu estetiku i prepoznatljivu viziju lijepog u modi.
Minimalizam, pažljiva ručna izrada i njega bliskih odnosa s klijenticama - ovim karakteristikama dizajneri popularnog domaćeg brenda KLISAB opisuju sami sebe. Ovoga puta svoju teoriju o uspješnosti neočekivano - očekivanog potvrdili su motivom cvijeća u proljeće. Ovakvom strategijom, iznenađujućom upravo zato što je očekivana, ovi miljenici domaće publike i kritike još jednom pokazuju zašto je KLISAB estetika suvremena.
Cvijeće je na odjeći našiveno u bijelom i zlatno-srebrnom materijalu ili oslikano u slobodnim potezima, dok je paleta kolekcije uz crnu u zagasitim sivim, modrim i maslinastim tonova. Nastavljaju rad na upcyclingu trapera u kojem se ističe bomberica kreirana od proizvodnih viškova jeansa, a sezonski je osvježena i popularna KLISAB nabrana haljina, sada u sivo-bež nijansi. Kolekcija je stilizirana mammii nakitom kojeg potpisuje Maja Miletić, nastao u suradnji s KLISAB dizajnerima, Tomislavom Kliškinićem i Markom Šabarićem.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....