Ovog proljeća plastično je fantastično, a to dobro zna voditeljica Nevena Rendeli koja se ne odvaja od hit modnog dodatka domaćeg brenda Klisab.
Nakon što su na revijama za proljeće/ljeto luksuzne modne kuće kao što su Céline, Chanel i Valentino predstavile odjevne komade napravljene od PVC-a, taj je materijal odjednom ponovno postao poželjan – osobito za izradu torbica. Bez obzira na to radi li se o torbi za plažu ili elegantnoj večernjoj torbici, prozirno je ono što se traži i što se nosi ako se pita fashionistice. Na street style fotografijama jasna je njihova dominacija, a među omiljenima je torba Valentino po cijeni od 2295 dolara te shopping vrećica Céline za koju treba izdvojiti čak 590 dolara, iako izgleda poput obične vrećice s logom.



Prozirne torbe predstavila je i modna kuća Balenciaga, a nije im odolio ni kreativni direktor kuće Burberry koji ih je uključio u svoju posljednju modnu kolekciju za taj brend.

Na vlak s prozirnim komadima uskočili su i domaći dizajneri: modni dvojac Marko Šabarić i Tomislav Kliškinić, koji stoje iza brenda Klisab, predstavili su u svojoj novoj kolekciji plastičnu torbu s metalnim ručkama koja je na prvu osvojila voditeljicu Nevenu Rendeli. Ona ju je kombinirala uz različite outfite - ležeran i onaj elegantniji - i pokazala da se takav model jednostavno spaja s potpuno drugačijim lookovima. U ponudi modnog brenda Klisab su različite torbice - od one kakvu nosi voditeljica do onih manjih koje dolaze bez crnog umetka s kojim možete sakriti najintimniji sadržaj.


U ponudi high end i high street brendova, koja je još uvijek skromna, mogu se naći različiti modeli, a cijene se kreću već od 100 kuna pa do nevjerojatnih 15 tisuća.





Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....