PRESS
zvijezda kampanje

Jennifer Lopez postala je zaštitno lice poznatog brenda donjeg rublja

Instimissimi kampanja prikazuje dan u životu latino dive, koja opuštena, razigrana, dok ispija kavu sama sebi pjeva pjesmu ‘II Cielo in una stanza‘.

Instimissimi kampanja prikazuje dan u životu latino dive, koja opuštena, razigrana, dok ispija kavu sama sebi pjeva pjesmu ‘II Cielo in una stanza‘.

Intimissimi službeno objavljuje da je međunarodna ikona Jennifer Lopez njihov novi globalni brend ambasador. Talijanski brend donjeg rublja i intimne odjeće objavio je ovu vijest za vrijeme njihove nove kampanje za kolekciju proljeće/ljeto 2023.

image
PRESS
image
PRESS

Kampanja slavi žene i osnažuje ih da se osjećaju samopouzdano i cijenjeno u svim svojim životnim ulogama. Današnje žene su pametne, uspješne i uzor drugima, inspiriraju nas da marljivo radimo i slijedimo svoje snove. Lopez je istinski ambasador za Intimissimi jer unosi snažni i moderni seksipil u brend i predstavlja njegove temeljne vrijednosti. “Kada smo tražili ambasadora koji utjelovljuje duh svih naših legendarnih kupaca, odmah smo se sjetili Jennifer Lopez. Želimo da žene žive ispunjenim životima i osjećaju se osnaženo svaki dan,” rekao je Matteo Veronesi, glavni izvršni direktor brenda Intimissimi.

image
PRESS
image
PRESS
image
PRESS

Jennifer je otkrila Intimissimi dok je putovala Italijom prošle godine. “Volim Italiju - ljude, modu, kulturu, hranu i njezinu povijest. Kada sam otkrila Intimissimi, odmah me privukla njihova dragocjena svila, romantična čipka, prekrasni i laskavi krojevi, te detaljni dizajn” rekla je Jennifer Lopez, “Ponosna sam što sam Intimissimi žena i počašćena što smatraju da predstavljam njihove kvalitete samopouzdanja, živahnosti i snage.”

image
PRESS
image
PRESS
image
PRESS

Riccardo Ruini, kreativni direktor, dočarao je suštinu sanjivog i živahnog talijanskog ljeta u novoj kampanji proljeće/ljeto 2023. transformirajući boje Positana. Nijanse fuksije koja predstavlja bugenviliju, narančasta za blistavo sunce i tirkizna koja simbolizira Sredozemno more protkane su kroz novu kolekciju. Ruini, zajedno s redateljicom Giom Coppolom i fotografom Chrisom Collsom, doista dočaravaju živahni obalni talijanski raj. Kampanja prikazuje dan u životu Jennifer Lopez, koja opuštena, razigrana, dok ispija kavu sama sebi pjeva pjesmu “II Cielo in una stanza”. Prikaz žene s kojim se svatko može poistovjetiti, s elementima tajnovitosti i magije.

19. prosinac 2024 21:13