"Nemam odgovore na sva pitanja", napisala je američka reality zvijezda na Instagramu, nakon što je dobila kritike zbog svog partnerstva s Boohooom usmjerenim na održivost.
Američka zvijezda Kourtney Kardashian Barker izazvala je burne reakcije na internetu nakon što je imenovana novom ambasadoricom brenda Boohoo, a s brendom je sklopila partnerstvo koje uključuje dvije kolekcije usmjerene na održivost.
Kritike koje je primila natjerale su je da se na društvenim mrežama upusti u objašnjavanje svoje odluke da se upusti u tajprojekt.
“Premišljala sam se oko izrade ove kolekcije za Boohoo jer prva stvar koju pomislim kada čujem riječi ‘brza moda‘ jest to da je loša za naš planet", napisala je na Instagramu istog dana kada je njena prva kolekcija za Boohoo predstavljena na NYFW.
Priznala je da je očekivala oštre reakcije, no nadala se da će partnerstvo podići svijest o utjecaju brze mode na naš planet.
"Digla se velika buka, a to je upravo ono čemu sam se nadala", dodala je.
Nastavila je: "Svakako nemam sve odgovore na vaša pitanja, ali ponosna sam što ovo radim s dobrom namjerom i svrhom."
U ponedjeljak je Kourtney lansirala svoj novi brend Lemme, liniju potpuno prirodnih jestivih bombona, bez aditiva. Tek prošli tjedan otkrila je svoj novi projekt na Instagramu te priznala da je za razvoj brenda trebalo pet godina i da je cijeli proces bio dug i ispunjen testiranjima.
Inače, Kourtney je priznala da je naziv brenda simboličan.
"Imala sam osjećaj da je imenovanje tvrtke isto kao davanje imena djetetu", poručila je Kourtney.
Naime, Kardashian‘s Lemme gumeni bomboni bit će dostupni za kupnju krajem ovog mjeseca, a njeni fanovi jedva čekaju da izađu u prodaju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....