MLADEN ŠARIć
upečatljiv nakit

Luksuzna gozba za sva osjetila: Unikatni komadi nakita inspirirani su senzualnošću

"Vizualni kontrast plavo-zelene boje Akvaprasea i topline crvenog i Sciacca koralja prava je gozba za osjetila", poručuju iz Clara Stones.

"Vizualni kontrast plavo-zelene boje Akvaprasea i topline crvenog i Sciacca koralja prava je gozba za osjetila", poručuju iz Clara Stones.

Fête des Sens, ili u prijevodu, Gozba osjetila, ime je nove kampanje za luksuznu kolekciju nakita Clara Stones. Kroz vizuale fotografa Mladena Šarića Clara Stones priča priču o ljepoti prirode i umjetnosti obrade najprofinjenijih materijala. Unikatni komadi nakita koji bude sva osjetila su inspirirani senzualnošću i vrhunski izrađeni od 18kt zlata i srebra s koraljima i rijetkim draguljima.

Osnivači Vittorio Ceccarini i Anja Mučić od 2007. godine grade atelier Clara Stones kroz prepoznatljiv umjetnički potpis, neukrotivu kreativnost i rafinirani ručni rad. U srcu brenda je održivi crveni koralj dok je zvijezda nove kolekcije Aquaprase, najnovije otkriće u svijetu draguljarstva te mistični Sciacca koralj.

image
MLADEN ŠARIć

"Naš rad često evocira ljepote Dubrovnika. Okruženi Jadranskim morem, neprestano smo inspirirani njegovim blještavim prostranstvom. U Aquapraseu smo pronašli kamen koji odražava čudo Jadrana, ali i inspirativnu priču koju želimo podijeliti sa svijetom", objašnjava dizajner Vittorio Ceccarini.

Prvi dragulj pronađen u ovom stoljeću, AquapraseTM, je potpuno novi plavo-zeleni kalcedon kojeg je otkrio poznati istraživač, gemolog i aktivist za etičko rudarenje Yianni Melas. Iskapan isključivo na jednoj lokaciji daleke Afrike, ovaj zaštićeni kamen nazvan je po svojoj jedinstvenoj boji i prekrasnim inkluzijama.

image
MLADEN ŠARIć

Grubi, neobrađeni kamen sam je po sebi upečatljive nijanse, no kad se on izreže i ispolira, ostavlja uistinu nenadmašiv dojam. U atelieru Clara Stones poštuju prirodni svijet i za svoj koraljni nakit koriste samo održive izvore, a posebno izdvajaju Sciacca koralj.

image
MLADEN ŠARIć

Velike količine ovog posebnog koralja su pronađene krajem 19. stoljeća u zaljevu Sciacca na Siciliji u slojevima vulkanskog mulja koji se taložio tijekom tisuće godina na dnu mora. Koraljari su prozvali ovaj koralj "mrtvim" zbog oblika i drugačije boje. Svaki put kad je podvodni vulkan u blizini Sciacce eruptirao, zažario je sve žive organizme uključujući i crveni koralj, dok su snažne mediteranske struje valjale fragmente koralja morskim dnom što je rezultiralo neponovljivim narančasto-crnim nijansama.

image
MLADEN ŠARIć

Sciacca koralj star je od dvije do deset tisuća godina te njegovo korištenje nema apsolutno nikakvog utjecaja na živi svijet. Svaki komad koji je trenutno u opticaju sakupljen je iz izvornog nalazišta još u devetnaestom stoljeću. Kao takav, Sciacca koralj savršen je izbor za svakoga tko brine o prirodnim bogatstvima našeg svijeta.

"Crveni koralj naša je prva ljubav i potpis, ali u Aquapraseu on pronalazi svoj savršeni par. Zajedno pričaju priču o moru - koralj izranja iz mora, a Aquaprase zrcali njegovu ljepotu. Vizualni kontrast plavo-zelene boje Akvaprasea i topline crvenog i Sciacca koralja prava je gozba za osjetila", poručuju iz Clara Stones.

image
MLADEN ŠARIć

Za styling kampanje zaslužne su Ana Nikačević i asistentica Kristina Vrdoljak te make-up umjetnica Tena Bašić. Nokti su kreacija Jagode Jelačić dok je kosa djelo Milene Maršić iz salona Glamour.

Linker
22. studeni 2024 17:12