Pandemija koronavirusa, koja sad već traje više od godinu dana, iz temelja je promijenila modnu scenu.
Svi se nadaju da nije nepovratno, jer virtualno predstavljanje novih kolekcija ipak ne može zamijeniti revije uživo. To su pokazali i nedavno završeni Tjedni mode u New Yorku i Londonu za sezonu jesen/zima 2021./2022.
Umjesto manekenki koje hodaju po pisti odjevene u najnovije kreacije, poznatih osoba u prvim redovima, influencera i modnih profesionalaca koji tih nekoliko dana okupiraju grad družeći se na zabavama i raznim društvenim događanjima organiziranima u čast modnog tjedna, javnosti su modeli nastali u dizajnerskim studijima predstavljeni putem modnih kampanja.
Iako fotografije jesu zanimljive - britanski dizajner Eudon Choi osmislio je zimski set s umjetnim snijegom i pravim borovima, dok su dizajneri američkog brenda Simon Miller, nadahnuti crtićima o kojotu i ptici trkačici, snimili manekenke u pustinji u zaleđu Los Angelesa - svima nedostaje neposredni kontakt s publikom i klijentima.
Stoga su od ovakvog predstavljanja odustale mnoge poznate modne kuće (Ralph Lauren, Tom Ford, Marc Jacobs, Burberry...), a od dizajnera koji su sudjelovali najzapaženiji su bili mladi, ali renomirani dizajneri, kao što su Christian Cowan i Matty Bovan.
Oni su osmislili nosive i atraktivne kolekcije odjeće u kojima dominiraju mini haljine uskog kroja koje se nose uz guste čarape s uzorkom i modne dodatke neonskih boja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....