Večernji izlasci više nisu jedine prigode za koje biramo komade od baršuna - u trendu su poslovna odijela i kaputi od tog profinjenog materijala koji mazi kožu.
Premda su se tijekom godine više-manje svi vratili u ured, komfor koji je pružao rad od kuće nije lako zaboraviti. Stoga odjeća od udobnih materijala i dalje bilježi rast prodaje, kažu podaci internetske platforme Lyst, na kojoj je potražnja za trenirkama zamijenjena interesom za elegantnim odjevnim predmetima od pliša i baršuna.
Te tkanine s finim dlačicama - šišanim nitima koje su kod baršuna kraće, a kod pliša veće dužine, posjeduju, naime, iznimnu udobnost i mekoću kao i ta popularna kućna odjeća, ali, za razliku od nje, i suptilan sjaj koji im daje luksuzni izgled. No, bez obzira na to, nose se jednako u večernjim i dnevnim prilikama jer su kompaktne, pa imaju dozu nonšalantnosti. Komad koji u najvećoj mjeri naglašava tu stilsku ambivalentnost je odijelo.
Za uredski posao, predavanje na fakultetu i druge dnevne aktivnosti biraju se modeli klasičnog ili pak ležernog kroja, koja se kombiniraju s vunenim dolčevitkama, pamučnim majicama, kožnatim košuljama, pletenim puloverima... Pliš i baršun imaju, naime, još jednu pozitivnu karakteristiku - pristaju uz sve druge materijale, bilo reljefne, bilo glatke, mat efekta kao i sjajnog. Stoga se u večernjim prilikama nose uz senzualne i seksepilne komade kao što su satenske potkošulje, čipkasti korzeti i bodiji od tila.
Osim klasičnih pliševa i baršuna, ove su sezone popularni oni reljefni: plisirani, kao i prošiveni koje su u aktualnim kolekcijama predstavili dizajneri Christian Siriano i Elie Saab, a mogu se naći i u kolekcijama konfekcijskih, urbanih marki. Kad je riječ o bojama, u trendu su nijanse dragulja: tamnocrvena poput rubina, dubokoplava poput safira te smaragdnozelena.
Povratak bilježi i crni baršun, simbol klasične elegancije, posebno kad je riječ o haljinama - premda ove jeseni i zime “prolaz” imaju modeli svih boja i uzoraka. No, taj trend nije potaknula težnja za udobnošću na koju smo se naviknuli tijekom dvije godine pandemije, već oduševljenje milenijaca i pripadnika generacije Z za stilovima popularnima u devedesetima.
No, duh te dekade je vidljiv i u sportskim komadima od pliša: vrećastim hlačama, jaknama s velikim našivenim džepovima, komotnim košuljama te - trenirkama.
Jedan od kultnih brendova tog doba je Juicy Couture koji je lani, nakon niza godina stagnacije, opet postao popularan upravo zahvaljujući influencericama rođenih 90-ih: Belli i Gigi Hadid, Kendall Jenner, Emily Ratajkowski i Hailey Bieber. One su ponovno popularizirale i plišane štikle, pa ih i vi uključite u svoju svečanu garderobu: izgledaju seksepilno i glamurozno, čak i uz najobičnije traperice.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....