Kako se bliži kraj godine, modni svijet počinje pobliže gledati koji su brendovi napravili najveći uspjeh u modnoj industriji u godini na izmaku.
Još jednom je modna platforma LYST predstavila svoj izvještaj Year in Fashion, pomno pogledavši trendove i brendove o kojima se ne samo raspravljalo već i koje se najčešće pretraživalo na internetu.
Miu Miu je tako postao lider u 2022. po broju pretraga. Tijekom proteklih nekoliko godina, pariški brand je postao popularan zbog niza viralnih reklama i kultnih komada poput plisiranih mikro suknji koje su bezbroj puta objavljene na društvenim mrežama. Podaci za 2022. pak godinu pokazuju povećanje od 49% u MIU MIU pretragama iz godine u godinu.
Još jedan brand koji je porastao u pretraživačima bio je DIESEL pod novim vodstvom Glena Martensa. Konkretno, brand je dobio titulu "Logotip godine" i uvršten je u Lyst indeks najzanimljivijih brandova godine još u travnju, zajedno s popularnošću torbe 1DR.
Ništa se nije promijenilo s uzastopnom vladavinom branda Balenciaga u posljednjih nekoliko godina. Ranije ove godine, brand je dobio najviše priznanja za najpopularniji brand u izvještaju Lyst, koji je objavljen ovog travnja. Brand je sada "okrunjen" za modnu reviju godine svojom revijom HAUTE COUTURE U JESEN 2022, kada su pretrage za Balenciaga modnu kuću porasle za 525% u samo 24 sata nakon revije.
Diskusija o modnoj godini ne bi bila potpuna bez suradnje brandova koji su ove godine bili popularni i ujecali na prodaju. JACQUEMUS I NIKE su se pojavili na prvom mjestu, a kada je kolekcija objavljena, zahtjevi za njom su porasli za 55%.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....