U stopu ih slijede Telfar, Prada, Bottega Veneta i drugi luksuzni brendovi.
Chanel, Hermès i Louis Vuitton proglašeni su nekima od najpopularnijih brendova 2022. u kategoriji luksuznih torbica. Rebag je, naime, predstavio treće izdanje svog godišnjeg Clair izvješća, koji koristi opsežni indeks procjene trendova u modi i maloprodaji. Neki od glavnih uočenih trendova bili su stalni interes potrošača za robne marke u kategoriji luksuznih torbi.
Prema izvješću, Hermès, Louis Vuitton i Chanel najpopularnija su imena u modi drugu godinu zaredom zahvaljujući kontroli nad cijenama i zalihama. Hermèsove torbe zadržale su u prosjeku 103% svoje maloprodajne vrijednosti tijekom prošle godine, slijedi ga Louis Vuitton sa 92%, dok je Chanel zabilježio porast od 12% sa 75% na 87% zadržavanja prosječne vrijednosti.
Osim tri naslijeđena brenda, istaknuta imena u Clair Reportu uključuju Telfar, koji je postao popularan za Generaciju Z zbog svoje ekskluzivnosti i pristupačnije cijene.
Ostala imena godine u usponu su Gucci, Bottega Veneta, Prada i Fendi. Ovdje možete svidjeti potpuno Rebag Clair izvješće.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....