Kampanja za novu kolekciju snimljena je na posebnoj lokaciji - u Nacionalnom parku Brijuni.
Domaći brend Lokomotiva predstavio je novu kolekciju summer 23 čija je kampanja snimljena na Brijunima. Njome se dočarao poseban ljetni trenutak, uhvatila magija prekrasnog i pomalo bajkovitog zelenila Nacionalnog parka Brijuni te naravno pokazala sva čar nove kolekcije Lokomotive, raskoš materijala i bogatstvo detalja odijela, kompleta i haljina. Kampanju je fotografirala Sara B. Moritz, a u ulozi modela našle su se Andrea Jelić, digitalna dizajnerica te Lana Puljić, dizajnerica i osnivačica brenda Lokomotiva.
"Ljeto je čarobno godišnje doba, potpuno drugačije od ostatka godine, Brijuni su čarobni i potpuno drugačiji. Takva je i Lokomotivina ljetna kolekcija. Kreće od poznate točke pa svijet interpretira na svoj način. Rezultat su klasici s pomakom, posebna odjeća i poseban ljetni osjećaj. Jako sam ponosna na ovu kolekciju, mislim da sam uspjela u naumu da stvorim savršene ljetne komade koji se zapravo mogu nositi dugo u jesen, koji su bezvremenski, a opet tako prepoznatljivi i posebni", izjavila je Lana Puljić, dizajnerica i vlasnica brenda.
Nova je kolekcija za ljeto 2023. crno-bijela i u nijansama ružičaste i zelene, a iz svakog se komada iščitava preciznost izrade i umijeće detalja. Lana Puljić je za ovu kolekciju koristila svilu, čipku, lan i vunu u posebnom laganijem ljetnom pletu.
Novom kolekcijom Lokomotiva dodaje zanimljiv twist klasicima kao što su odijelo, slip haljina, puf haljina ili ljetna bijela lanena haljina. Svaki komad u sebi nosi neki od Lokomotivinih prepoznatljivih elementa poput ispletenih naramenica, kopči, izreza ili prozirne čipke. Detalji ispletenih trakica nastali su u suradnji s Majom Miletić iz studija Mammii, a dojam stylinga zaokružuju i sjajne naočale iz optike Oculto.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....