Osim bejzbolskih kapa s logom luksuznih modnih marki, ove su sezone sve popularnije kape koje komuniciraju određenu dozu ekskluzivnosti ili ironije.
Iako nije novost u ormarima svjetskih i domaćih trendseterica, čini se kako je trend luksuznih bejzbolskih kapa ove sezone uzeo još više zamaha. Nose ih svi, od Emily Ratajkowski i J. Lo do naše Severine, no ovaj sportski komad ove je godine postao statusni simbol u jednom sasvim novom obliku.
Osim nezaobilaznih kapa sa simbolom New York Yankeesa ili onih s logom modnih kuća poput Balenciage, DSquared² ili Y-3 (suradnja Yohjija Yamamota s Adidasom), sve su popularnije kape s nazivom vaše omiljene knjižare, noćnog kluba, restorana ili događanja.
Najčešće su to kape koje ste mogli kupiti jedino osobno, a odličan primjer su popularne kape s logom noćnog kluba E11EVEN u Miamiju, čiji vlasnik tvrdi kako na svom službenom merchu godišnje zaradi više od milijun dolara.
Uz ekskluzivnost, ovakve bejzbolske kape često komuniciraju i određenu ironiju. Još je 2016. godine brend Vetements izbacio majicu s logom kurirske tvrtke DHL, a uslijedile su suradnje brojnih luksuznih marki s Adidasom te Balenciagina suradnja s Crocsom. Dobar su primjer i viralne Lidlove tenisice, kape i džemperi, koji su se razgrabili u sekundi i to upravo zbog ograničene dostupnosti i kultnog loga.
Čini se kako je ovaj trend u nastajanju prepoznala i Severina te se posljednjih mjeseci nerijetko pojavljuje u javnosti s različitim modelima bejzbolskih kapa. Uz klasični New York Yankee i Y-3 model, posebno je zanimljiv njezin odabir kape brenda Callaway, najpoznatijeg po proizvodnji profesionalne golferske opreme.
Naime, Seve je ovu kapu, čija je cijena svega 200-injak kuna, spojila s elegantnim bež sakoom te kratkim pletenim Celine topićem te je tako podigla na sasvim novi stilski nivo.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....