Kombinacija crnih i bijelih odjevnih predmeta (najčešće prezentirana kao spoj bijele košulje i crnog sakoa) svima je znani modni klasik. No, ove sezone dizajneri su joj dali svečanu i ozbiljnu notu kakvu imaju odore službenika Katoličke crkve.
Guillaume Henry, kreativni direktor Jean Patou, pariške modne kuće sa stoljetnom tradicijom, nadahnuo se liturgijskim ruhom: platnene košulje s čipkastom bordurom podsjećaju na svećeničke albe, a crni dugački ogrtači na talare. “U kriznim vremenima ljudi se okreću duhovnosti, čistoći duha i disciplini tijela”, rekao je 43-godišnji dizajner u povodu predstavljanja linije.
Sličnog je mišljenja i Virginie Viard, kreativna direktorica kuće Chanel. Tradicionalna kolekcija Metiers d’Art, koja se prikazuje jednom godišnje u čast krojačkog, klobučarskog i obućarskog zanata po kojima su Chanelove revije poznate, bila je u znaku crne i bijele, spoja koji je još prije gotovo stotinu godina poželjnim učinila osnivačica kuće, Coco Chanel. Osim svećeničkim, dizajnerica se nadahnula i ruhom nizozemskog i španjolskog dvora iz razdoblja baroka: raskošne, bogato nabrane haljine od crnog brokata i baršuna (materijali koji poprimaju najdublju nijansu crne) krasili su golemi ovratnici i manžete od snježnobijele uškrobljene čipke.
Stoga je u ažuriranoj akromatskoj varijanti odjevnih kombinacija naglasak na volumenu i finim tkaninama te detaljima kao što su velike kragne, volani i umeci od šlingane čipke, dok su cipele i torbe pročišćenog, strogog dizajna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....