IMAGE CAPITAL PICTURES/FILM STILLS/PROFIMEDIA IMAGE CAPITAL PICTURES/FILM STILLS/PROFIMEDIA
Viralni trend

Svi žele ove natikače: Nitko nije mislio da mogu biti još popularnije - njima je uspjelo

Marketinšku jačinu filma osjetili su svi koji su uskočili na Barbie vlak, a sad je došao red i na jednu od rijetkih tvrtki koja nije službeno surađivala s Mattelom na Barbie kolekciji.

Marketinšku jačinu filma osjetili su svi koji su uskočili na Barbie vlak, a sad je došao red i na jednu od rijetkih tvrtki koja nije službeno surađivala s Mattelom na Barbie kolekciji.

Radnja filma možda je podijelila mišljenja javnosti, no svi se mogu složiti da je ludilo oko popularne lutke donijelo veliku zaradu svima koji su mu se priključili. Čini se kako svaka druga robna marka ima svoju varijantu Barbie kolekcije, a Barbiecore trend ružičastih odjevnih komada okupirao je društvene mreže. Sasvim je to logično kad se u obzir uzme promotivna kampanja koja je prethodila izlasku ovog izrazito uspješnog hita koji je, prema posljednjim informacijama, na globalnoj razini u manje od mjesec dana prikazivanja zaradio milijardu dolara. Osim toga, sam spomen ove lutke pobuđuje nostalgiju za nekim jednostavnijim vremenima djetinjstva i tako, igrajući na emociju, ulazi u naše novčanike i ormare.

Od Alda preko Zare sve do, za neke omraženih za druge obožavanih, Crocsica sa svih smo strana već mjesecima okruženi prepoznatljivim logom i ružičastim nijansama. Baš svi oni koji su s Mattelom surađivali na službenim kolekcijama dobro su unovčili svjetsku opsesiju ovom savršenom lutkom. Međutim, pretočilo se to ludilo i na robnu marku koja je jedna od rijetkih koja u svoju ponudu nije uvrstila izdanja s Barbie potpisom. Naime, riječ je o Birkenstocku, kultnoj marki udobne obuće koja je jedan od omiljenih ljetnih odabira i brojnih Hrvatica. Sad je ljubav prema kožnim i gumenim sandalama, konkretnije natikačama, prešla i preko Atlantika zaludivši i američku publiku, a potom i u ostatak svijeta.

Tko god je pogledao film zna što Birkenstock natikače i scena s Čudnom Barbie u njemu predstavljaju: stvarni svijet u kojem se Barbie mora suočiti s egzistencijalnom krizom i saznati istinu o svijetu. Stavljena pred zid odluke (koja to zapravo i nije bila) trebala je odabrati između visoke potpetice koja označava ostanak u nerealnom Barbie svijetu i Birkenstock natikača koje reprezentiraju stvarni svijet i upuštanje u avanturu otkrivanja prvenstveno sebe same. Čini se kako je ova scena duboko rezonirala s potrošačicama diljem svijeta jer analiza Google trendova koju je provela tvrtka 3DLOOK ukazuje na izrazit porast pretraživanja ove kultne obuće. Tako su primijetili da je samo na prostoru Ujedinjenog Kraljevstva pretraživanje „Birkenstock sandala za žene” poraslo za čak 518% dok je u Sjedinjenim Američkim Državama zabilježen skok od 346%. U isto vrijeme pretraživanje „Birkenstock na sniženju” u Ujedinjenom Kraljevstvu naraslo je za 184%, a u SAD-u za 102%, a ništa lošije ne stoje niti pojmovi „kupi Birkenstock sandale” te „Birkenstock sandale” čija su pretraživanja porasla za 76, odnosno 70%. Također, platforma Lyst objavila je kako je pretraga za modelom Arizona skočila za čak 110%.

@noemicdrr YES SINCE MY FEET ARE SHAPED LIKE THIS THIS IS HEAVEN IN PINK ? #fyp #foryou #unboxing #barbie #barbiemovie #barbiebirkenstocks #birkenstock ♬ Pink - Lizzo

Simbolika ove obuće još je očitija na kraju filma u kojem se Margot Robbie pojavljuje ne kao Barbie nego kao stvarna žena u svojim ružičastim Birkenstock sandalama. Upravo ta posljednja scena u kojoj se pojavljuju zapečatila je njihov status u srcima gledateljica i tako podebljala bankovne račune tvrtke Birkenstock koja i inače poprilično dobro stoji. Koliko dobro dokazuju i razne suradnje među kojima se najviše ističu one s velikim brendovima poput Diora, Manolo Blahnika i Jil Sander. Ako je suditi po trenutnim pokazateljima trendova pretraživanja i objava na društvenim mrežama, Birkenstock sandale vrlo bi lako mogle zamijeniti salonke kao ključna Barbie obuća. Osobito one u ružičastim nijansama kojih, unatoč tome što nisu ostvarili službenu Barbie suradnju, u njihovoj ponudi ne manjka.

24. prosinac 2024 14:43