Prema kineskom horoskopu ulazimo u godinu Drvene zmije, čemu su brojni slavni dizajneri i modne kuće posvetili svoje limitirane kolekcije.
Ove godine, 29. siječnja, ulazimo u godinu Drvene zmije koja u kineskoj astrologiji simbolizira mudrost, transformaciju i tajanstvenost, a element drva dodaje energiju stabilnosti, rasta i kreativnosti. Taj događaj inspirirao je brojne dizajnere koji su, spajajući kineske simbole i nove modne trendove, lansirali zanimljive limitirane kolekcije.
Guccijeva lunarna novogodišnja capsule kolekcija odaje počast zmijskoj simboličnoj gracioznosti i moći preobrazbe, pa se motiv zmije pojavljuje na odjeći i dodacima, i to u dvije upečatljive palete: Gucci Rosso Ancora s ružičastom i plavom bojom.
Moschino razigrano inkorporira motiv zmije na svoje pulovere, Burberry na zimske šalove, a zmijski print u svojim kolekcijama imaju brendovi Bottega Veneta, Isabel Marant i Roberto Cavalli.
Swarovski je lansirao limitiranu kolekciju "Godina zmije" u kojoj se ističu naušnice, narukvice i ogrlice s tim motivom, a istu je životinju i Dior uključio u svoju kolekciju nakita. U kineskoj kulturi zmija simbolizira mudrost, preobrazbu i eleganciju - zmija ima sposobnost riješiti se svoje stare kože pa na simboličnoj razini predstavlja obnovu, što je čini prikladnim simbolom za nove početke u 2025. godini.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....