Kruna 2011 d.o.o. za svoje je cijenjene veleprodajne partnere ponovno organizirala druženje i predstavljanje novih kolekcija satova i nakita najpopularnijih brendova.
Predstavljanje novih kolekcija održano je u Zagrebu, a okupilo je važne predstavnike najvažnijih brendova iz svijeta urarstva i modnog nakita - Movado Group International te Fossil Group. Događanje je organizirano s ciljem jačanja suradnje, predstavljanja noviteta te stvaranje prilika za dublje povezivanje među partnerima.
Predstavnici MGI-a, predvođeni Andreasom Schwörerom, potpredsjednikom prodaje i marketinga za Europu, predstavili su ključne brendove grupe kao što su Calvin Klein, Tommy Hilfiger, BOSS i HUGO. Pridružili su mu se i Melody Caron (koordinatorica marketinga), Vittorio della Canonica (voditelj prodajnih računa za Europu i Afriku) te Candido Martins da Silva (voditelj prodaje i marketinga za Europu i Afriku).
Anna Studzinska, voditeljica distribucije za EMEA iz Fossil Group-a, zajedno s Gabriele Körnig, voditeljicom prodaje za središnju Europu i Tursku, te Lisom Lamm, voditeljicom marketinga za EMEA distribuciju, predstavila je najnovije trendove i postignuća brendova Fossil, Skagen, Diesel, Michael Kors, Emporio Armani i Armani Exchange.
Program je vodila voditeljica Petra Gajšak, a gosti su za dodatnu zabavu mogli sudjelovati u interaktivnom kvizu koji je uključivao zanimljiva pitanja o povijesti i specifičnostima brendova. Prvi dio pitanja testirao je znanje o tvrtkama i njihovim osnivačima, dok su se kasnija pitanja bavila ikoničnim brendovima i njihovim utjecajem na modu i pop kulturu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....