Kruna 2011

 PROMO
Urarstvo i nakit

U Zagrebu predstavljene nove kolekcije najpopularnijih satova i nakita, te najnovija postignuća i trendovi važnih brendova

Kruna 2011 d.o.o. za svoje je cijenjene veleprodajne partnere ponovno organizirala druženje i predstavljanje novih kolekcija satova i nakita najpopularnijih brendova.

Kruna 2011 d.o.o. za svoje je cijenjene veleprodajne partnere ponovno organizirala druženje i predstavljanje novih kolekcija satova i nakita najpopularnijih brendova.

Predstavljanje novih kolekcija održano je u Zagrebu, a okupilo je važne predstavnike najvažnijih brendova iz svijeta urarstva i modnog nakita - Movado Group International te Fossil Group. Događanje je organizirano s ciljem jačanja suradnje, predstavljanja noviteta te stvaranje prilika za dublje povezivanje među partnerima.

image

Predstavnici MGI-a, predvođeni Andreasom Schwörerom, potpredsjednikom prodaje i marketinga za Europu, predstavili su ključne brendove grupe kao što su Calvin Klein, Tommy Hilfiger, BOSS i HUGO

PROMO

Predstavnici MGI-a, predvođeni Andreasom Schwörerom, potpredsjednikom prodaje i marketinga za Europu, predstavili su ključne brendove grupe kao što su Calvin Klein, Tommy Hilfiger, BOSS i HUGO. Pridružili su mu se i Melody Caron (koordinatorica marketinga), Vittorio della Canonica (voditelj prodajnih računa za Europu i Afriku) te Candido Martins da Silva (voditelj prodaje i marketinga za Europu i Afriku).

image

Događanje je organizirano s ciljem jačanja suradnje, predstavljanja noviteta te stvaranje prilika za dublje povezivanje među partnerima

PROMO

Anna Studzinska, voditeljica distribucije za EMEA iz Fossil Group-a, zajedno s Gabriele Körnig, voditeljicom prodaje za središnju Europu i Tursku, te Lisom Lamm, voditeljicom marketinga za EMEA distribuciju, predstavila je najnovije trendove i postignuća brendova Fossil, Skagen, Diesel, Michael Kors, Emporio Armani i Armani Exchange.

image

Predstavljeni su najnoviji trendovi i postignuća brendova

PROMO

Program je vodila voditeljica Petra Gajšak, a gosti su za dodatnu zabavu mogli sudjelovati u interaktivnom kvizu koji je uključivao zanimljiva pitanja o povijesti i specifičnostima brendova. Prvi dio pitanja testirao je znanje o tvrtkama i njihovim osnivačima, dok su se kasnija pitanja bavila ikoničnim brendovima i njihovim utjecajem na modu i pop kulturu.

image

Predstavljanje novih kolekcija održano je u Zagrebu, a okupilo je važne predstavnike najvažnijih brendova iz svijeta urarstva i modnog nakita

PROMO
Linker
19. studeni 2024 15:18