Revija Ivone Glavaš održana je u sklopu Emerging Talents Milan, a odmah nakon revije dobila je ponude za suradnje i snimanje kampanje.
Splitska dizajnerica Ivona Glavaš koja stoji iza brenda Anovi ostvarila je još jedan veliki uspjeh i to na svjetskoj modnoj sceni predstavivši najnoviju kolekciju brenda na Milanskom tjednu mode. Revija je održana u sklopu Emerging Talents Milan na prekrasnoj lokaciji barokne palače Palazzo Visconti.
Prilika za ovaj veliki napredak u karijeri Ivoni se ukazala nakon prve samostalne revije u Splitu kad ju je kontaktirao Josip Grabovac, jedan od čelnih osoba Emerging Talents Milano. Ova je najveća internacionalna platforma u Milanu posvećena upravo talentiranim dizajnerima u usponu. Ovaj je projekt od 2016. promovirao više od 119 brendova iz 50 zemalja, a Grabovac koji je do sada zeleno svjetlo dao za više od 35 brendova, svake sezone, među brojnim prijavama, pažljivo bira svega 4 brenda kojima će dati priliku, a ovaj se put među odabranima našao Anovi. No Emerging Talent ne radi isključivo s mladim talentima, dapače u njemu su sudjelovali neki od svjetskih brendova koji su svoje kreacije prošetali Pallazo Viscontiem.
Dizajnerica je na reviji predstavila 10 kreacija koje uključuju odijela, haljine i kapute. Svi su komadi izrađeni od vune, kašmira, pamuka, lateksa i scube, a kolekcija je ispričana kroz maslinastozelenu, crnu i bijelu boju kojima je dizajnerica vjerna već godina. Uz to, svaku kreaciju krase zlatni ili srebrni gumbi s logom brenda. Dizajnerica je kroz ove tri boje i komade dočarala kombinacije koje imaju prepoznatljive Anovi elemente kao što su ženstvenost, profinjenost, elegancija i romantičnost koji su predočeni kreacijama s puf rukavima, naglašenim strukom i otvorenim leđima. Modnim rješenjima brenda Anovi dominiraju jednostavnost, ali i posvećenost detaljima te naglašavanje ženstvenosti siluete. Inspiraciju za ovu kolekciju Ivona je pronašla u svakodnevici žene koja bez obzira na užurbani životni tempo pronalazi vrijeme za sebe i u svakom trenutku se želi osjećati kao odvažna dama. Sve su kreacije udobnošću prilagođene za nosivost bez obzira na način na koji će ih se kombinirati s obućom i modnim dodacima.
Reviju je nosila te zatvorila jedna od najuspješnijih hrvatskih manekenki, Valentina Đurić, koja je dizajnerici bila velika podrška kroz samu pripremu revije u Milanu te ju je, svojim dugogodišnjim iskustvom u modnim vodama rado savjetovala u procesu. To je Ivoni sigurno bilo od velike koristi s obzirom na to da su modne revije i predstavljanja Emerging Talentsa u Milanu pokrivali vodeći svjetski mediji poput Voguea, Harper‘s Bazaara, Marie Claire i brojnih drugih što je Anoviju i Ivoni dalo veliku platformu. Pritom, Anovi je bio jedini hrvatski brend predstavljen u Milanu, a Ivona ne krije zadovoljstvo, sreću i ponos postignutim te činjenicom da kroz trud i rad uspijeva ostvarivati svoje snove. Opisujući ovu reviju kao dosadašnji vrhunac svoje karijere Ivona kaže: "Bez ikakvog pretjerivanja, osjećaj je uistinu neopisiv. Gledam slike i videe, čitam objave iz talijanskih medija i još uvijek mi sve djeluje kao da sam sanjala. Godinama pratim Milanske tjedne mode i sama činjenica da sam ovaj put prisustvovala tom događaju za moj brend i mene ima veliko i posebno značenje. Neizmjerno sam zahvalna, sretna i ponosna što sam dobila priliku predstaviti svoje kreacije u prijestolnici mode."
Osim toga naglašava koliko je ostala oduševljena samom organizacijom koja je bila na zavidnom nivou te profesionalnim timom ljudi s kojima je surađivala. "Upoznala sam mnogo ljudi iz talijanskog svijeta mode, a neki od njih već su me kontaktirali za suradnje. Odmah nakon revije dobila sam ponudu da za snimanje jedne kampanje, koja će biti popraćena medijima svjetske klase, koriste Anovi haljinu s kojom smo zatvorili reviju", istaknula je mlada dizajnerica i zaključila: "Vrtlog mojih emocija nemoguće je staviti u prigodne riječi, ali znam da sam motivirana više nego ikada i da spremna, puna novih ideja, čekam sve što dolazi.”
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....