Ove godine ne postoji it-djevojka koja nije prošetala u Uggsicama. Kendall Jenner, Bella Hadid, Emily Ratajkowski, Dua Lipa - svaka je od njih nabavila svoj par, a najpopularnije su Mini Uggs čizme, koje trenutno vladaju internet tražilicama.
Teško je zamisliti par obuće koji izaziva veći razdor među trendseterima od Ugg čizama. Dok ih jedni nose iz sezone u sezonu i obožavaju ih zbog njihove udobnosti i praktičnosti, za druge su ove punjene čizme simbol neukusa, lijenosti i, jednostavno rečeno, ružnoće.
Međutim, čini se kako ove sezone, barem većini, Uggsice više nisu ni ružne ni "basic", nego upravo suprotno. Tome svjedoči i podatak da je u 2022. potražnja za ovim čizmama drastično skočila.
Prodajna platforma eBay objavila je da se Uggsice vraćaju na velika vrata, te su zbog ponovnog porasta prodaje i popularnosti skovali izraz "Ugg Bug". Njihovo je interno istraživanje pokazalo da su se pretrage za originalnim Ugg čizmama povećale za 130 posto, dok su Mini Ugg Boots postale vrlo atraktivne s povećanjem pretraživanja od vrtoglavih 600 posto, piše The Sun.
Kupci ne traže samo nove Uggsice, jer su pretrage za "rabljene Uggsice" također porasle za 400 posto na eBayu. Online trgovina LTK također je primijetila ovaj trend, a njihovi podaci pokazuju da se pretraživanje Uggsica ove godine povećalo za 60 posto, a za Ultra Mini Uggs za čak 5400 posto.
Inače, ove mekane čizme branda u posljednja su četiri desetljeća prošle dug put, od nišne obuće za surfere do mainstream komada 2000-ih. Koliko god to neobično zvučalo, Uggsice je osmislio australski surfer Brian Smith, te su 80-ih bile "vruća roba" u kalifornijskim surferskim dućanima.
Istovremeno su ih zavoljeli i skijaši, a ubrzo ih je uz sportaše počela zamjećivati i šira publika. Pamela Anderson ih je 1994. uparila sa svojim kultnim crvenim kupaćim kostimom u Baywatchu, a dodatnu popularnost dobile su 2000. nakon što ih je Oprah uvrstila u svoju rubriku božićne kupnje.
Uzlet se nastavio zahvaljujući zvijezdama Tračerice Blake Lively i Leighton Meister, a rado su ih nosile i Sarah Jessice Parker te Paris Hilton. Ugg je 2003. godine izbacio baby pink i baby blue varijante čizmica, koje su trendsetterice kombinirale uz tada nezaobilazne Juicy Couture baršunaste trenirke.
Ipak 2010-ih je popularnost Uggsica počela opadati, a brojni krivotvoreni brendovi su počeli ugrožavati poziciju ovih čizama kao statusnog simbola.
Međutim, čini se da ove godine ne postoji it-djevojka koja nije prošetala u Uggsicama. Kendall Jenner, Bella Hadid, Emily Ratajkowski, Dua Lipa - svaka je od njih nabavila svoj par, a najpopularnije su, naravno, Mini Uggs čizme, koje trenutačno vladaju internet tražilicama.
Mnogo je teorija zašto su se Uggsice vratile. Zbog pandemije i lockdowna mnogi su se okrenuli udobnom i praktičnom načinu odijevanja, no važan je faktor i neosporiva dominacija trendova 2000-ih na modnoj sceni. Juicy Couture proživljava svoju renesansu kroz povratak y2K mode, stoga ne čudi da ga Ugg (ponovno) prati u stopu.
Jedan od vodećih trendova ove sezone također je i fokus na teksturu, te su se mnogi luksuzni brendovi poput Bottege Venette i Louisa Vuittona u svojim kolekcijama usredotočili na ovčju kožu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....