Japanska konceptualna umjetnica Yayoi Kusama i modna kuća Louis Vuitton lansirali su kolekciju koja je cijeli svijet natjerala da se iznova zaljubi u točkasti uzorak.
Suradnja između luksuzne francuske kuće Louis Vuitton i 93-godišnje japanske umjetnice Yayoi Kusama rezultirala je kolekcijom odjeće i modnih dodataka s uzorkom šarenih točaka, odnosno mrlja, koje su prepoznatljive za njen opus. Kreacije su oduševile sve šminkerice, pa za neke postoje i liste čekanja, premda im se cijena penje i do nekoliko tisuća eura. No, može se biti u trendu i bez milijuna na računu. Točkasti je uzorak, naime, hit kasne zime, pa se atraktivni komadi s različito obojenim krugovima mogu pronaći i po mnogo povoljnijim cijenama.
Takvi se razigrani i upečatljivi komadi kombiniraju s trapericama - kao što i predlažu u kući Vuitton - no mogu se nositi i uz odjevni predmet u jednoj od boja uzorka. Takav modni dodatak će pak učiniti posebnom svaku, pa i najobičniju odjevnu kombinaciju. No, u igri je uvijek i klasični uzorak pravilno raspoređenih crnih točaka na bijeloj podlozi, ili obrnuto, bijelih točaka na crnoj.
Namijenjen je svima koji se vole odjenuti u stilu profinjene elegancije jer djeluje izuzetno otmjeno, posebno u kombinaciji s crnim odjevnim predmetima i modnim dodacima. Odabirom takvog uzorka s velikim točkama postiže se isti ekstravagantni učinak kao i sa šarenim.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....