Posljednjih nekoliko mjeseci svjedočimo kroničnom nedostatku bilo kakvih ogrlica na crvenom tepihu te na modnim pistama. O kakvom trendu je riječ?
Na TikToku se pojavila nova teorija, odnosno trend kojim se navodno vode celebrityji. Dok se veći dio svijeta muči s inflacijom i poskupljenjima, slavna lica se odriču skupocjenog nakita i ogrlica kako ne bi izgledali neprimjereno. Ako pogledate posljednja red carpet izdanja, ogrlice nedostaju na gotovo svakoj slici.
TikTokeri su ovaj trend nazvali recession-core, a smatra se kako se pokrenuo među slavnima kako u trenutku globalne krize ne bi ostavili krajnje neumjesni dojam zbog pokazivanja skupih komada nakita. Nedostatak nakita prate i jednostavnije i neupečatljive siluete odjeće, neutralne i zagasite boje, dok je naglasak na kvaliteti izrade i materijalima.
Ovakav trend zapravo nije neobična pojava - minimalizam se uvijek pojavljuje u neizvjesnim i kriznim vremenima. Logomanija je tada svedena na minimum ili potpuno izostaje, baš kao i sjajni materijali, šljokice i odjeća koja je upečatljiva. Naglasak je na funkcionalnoj i izdržljivoj odjeći.
U slučaj celebova, jednostavno se žele uklopiti u globalnu atmosferu kako se ne bi zamjerili svojim obožavateljima. Dio korisnika društvenih mreža s druge strane smatra da slavne i bogate nije briga za ekonomsku krizu te da ovaj trend nema smisla - s obzirom na haute couture haljine, vrijedne torbice i ostale modne dodatke čije cijene iznose nekoliko tisuća dolara, izostanak ogrlice može biti tek simbolična gesta od koje u cijeloj priči nema nikakve koristi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....