Da se u muci poznaju junaci, a i da prave prijatelje prepoznajemo u trenutku najveće nevolje, pokazao je kreativan tim iza brenda Kragrlica koji su odlučili pokrenuti akciju, odreći se svojeg prihoda i pomoći onima kojima je u ovim trenucima pomoć najpotrebnija.
Kada su 2. siječnja vrijedne ručice iza brenda Kragrlica odlučile pozvati ljude da naruče njihove proizvode jer će sav novac od narudžbi njihova nakita donirati obiteljima koje su pretrpjele velike gubitke u prošlotjednom potresu na području Gline, Petrinje i Siska, ni sanjali nisu da će odaziv biti ogroman.
"Mali brend s velikom vizijom", kako navode u opisu svoje manufakture nakita čija je začetnica Ana Kuliš, i ovim je činom dokazao da su upravo to što tvrde.
"Ako još uvijek ne znaš kako pomoći onima koji su u potresu ostali bez doma, olakšat ćemo ti. ? Sav novac od današnje prodaje nakita ide direktno jednoj od potrebitih obitelji i na taj način ćemo biti sigurni da su novčići stigli u prave ruke. ? Na kraju dana objavit ćemo prikupljeni iznos. Neka današnji dan ne prođe samo u žalosti, već u solidarnosti i dobrim djelima. ?" pozvali su iz Kragrlice svoje pratitelje.
U samo nekoliko sati njihovoj se akciji priključilo toliko ljudi da iznos narudžbi i donacija premašuje sumu od 50 tisuća kuna.
Tako će svi dobri ljudi koji ne mogu direktno sudjelovati u pomoći stanovništvu potresom pogođenih područja zahvaljujući Kragrlici ipak dati i svoj doprinos.
"Dragi naši, evo što smo napravili jučer, svi zajedno. ? Sad nam slijedi traženje obitelji kojoj ćemo donirati novčiće, a o svemu ćemo vas obavijestiti i bit će transparentno tako da ćete znati svaki korak. Svjesni smo kako ova gesta neće izbrisati činjenicu da je netko u manje od minute ostao bez vlastitog doma, no sigurni smo da će barem malo olakšati stvaranje novog. Čeka nas i puno posla jer sve ove silne narudžbice treba i odraditi, no neće nam biti teško jer imamo odličan tim." napisali su na svom Instagram profilu obaviještavajući zajednicu svojih pratitelja i sve one koji su izvršili narudžbu koliko je novca prikupljeno i gdje će donacija završiti.
Na kraju, možemo se samo složiti kako ovom timu kreativaca velikog srca dobro stoji claim "mjerna jedinica za sreću".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....