Kozmetički brend La PIEL probio se na vrlo zahtjevnom i zasićenom beauty tržištu, a tajna je u tome što njegova pokretačica bira najkvalitetnije sastojke i pomno bdije nad razvojem svakog proizvoda, što žene znaju cijeniti.
Kad je prije četiri godine uplovila u poduzetničke vode pokrenuvši brend prirodne kozmetike La PIEL, pjevačica Lana Jurčević nije očekivala tako brz i velik uspjeh. Rukovodila se time da, u suradnji sa stručnjacima, osmisli proizvode vrhunske kvalitete koji bi i sama rado koristila - što redovito i radi. Prepoznali su ih i publika i stručnjaci, a dokaz tome su brojne beauty nagrade. Danas kaže da se njezin recept za uspjeh, između ostalog, sastoji od čistih i iskrenih namjera te vrlo otvorene, prijateljske komunikacije na društvenim mrežama. Ponosna je jer La PIEL na njima ima više od 200 tisuća pratitelja, za koje svakodnevno kreiraju koristan, edukativan i zanimljiv sadržaj.
Kako ste došli na ideju da pokrenete kozmetički brend?
Kao i sve ostalo u mom životu, bez kalkulacije. Strast je ta koja me uvijek dovela do nekih “visina”, odnosno, dovele su me reakcije ljudi i koliko su se povezali s nečim što sam radila, što kroz glazbu, što kroz proizvode. Oni su zapravo moja odskočna daska u svemu. Svaki put su odlučivali hoće li neki moj poduhvat imati budućnost. Mogu reći da je posljednjih nekoliko godina bilo jako intenzivno i zahtjevno, ali i itekako prekrasno, inspirativno, motivirajuće - ne bih ih mijenjala nizašto. Toliko toga sam naučila, toliko toga prošla, unaprijedila, shvatila... Ali najljepši osjećaj mi je ipak kad vidimo kolike smo žene razveselili, usrećili, kolike komplimente nam svaki dan pišu i šalju.
Brend je dobio mnoge beauty nagrade, od početka je dosegao status najbrže rastućeg brenda u regiji. Kako to komentirate?
Mislim da je do toga da su ljudi na mene navikli da govorim što mislim, da dijelim s njima one teme koje nisu vezane uz glazbu i da su mi s te strane uvijek vjerovali. Mislim da bez kredibiliteta nijedan posao nije održiv. U vrlo kratkom roku su počele pristizati mnogo veće narudžbe nego što smo planirali proizvodne količine, i to od velikih lanaca dućana, distributera, kao i drugih web shopova u Europi. Ali isto tako, ne bih rekla da nam je palo s neba, jednostavno se poklopilo da smo napravili dobar prvi proizvod i da smo ga na pravi način plasirali i organizirali posao. Mislim da su ljudi odmah osjetili da tu nisam “lice s naslovnice” koje se samo fotografira kad je nešto važno, nego da sam inicijator i uključena u razvoj, proizvodnju, dizajn, komunikaciju, koncept, odnosno da sam zadužena za cijeli kreativni dio, kao i za sve krucijalne odluke oko poslovanja koje donosim zajedno sa svojim partnerom Filipom Kratofilom. Njemu ide velika zasluga zašto je La PIEL-ovo operativno poslovanje stabilno i uspješno. Dobra smo kombinacija i odlično se nadopunjujemo.
Što je bio najveći poslovni izazov s kojim ste se dosad suočili?
Možda su ljudi najviše zapamtili poplavu koju smo imali, ali iskreno, to je nešto što se sanira u nekoliko dana, a najteži izazovi su velika ulaganja i veliki projekti u koje se ulazi. Tu je i financijska strana - kada ti netko od partnera kod kojih je ogromna količina proizvoda ne podmiruje svoj dio, koči i onemogućuje daljnji razvoj. To su nekee prepreke na koje nemate mnogo utjecaja, ali svako razdoblje je prilika za učenje, a kasnije i unapređenje.
Zašto ste se odlučili baš za prirodnu kozmetiku?
Zato što je to dio mojih vrijednosti i uvjerenja. Na sebe ne želim stavljati pročišćenu naftu u obliku parafina, petroleja, teških i diskutabilnih konzervansa, a kamoli kancerogene sastojke. Priroda nam je toliko toga omogućila i dala, čovjek bi trebao biti slijepac da pored toga konzumira druge stvari. Htjela sam taj “mir” pružiti i ostalim ženama. Dobivamo jako puno poruka na društvenim mrežama i mailova od naših kupaca čije su reakcije jako pozitivne i dosta je onih lojalnih klijentica koje su godinama vjerne samo La PIEL-u i već na neviđeno kupuju nove proizvode kada izađu.
Što je ključno kod La PIEL proizvoda i zašto ih žene vole?
Znam da će ovo zvučati kao neko uljepšavanje, ali mislim da se osjeti naša posvećenost svakom sastojku, teksturi, namjeni i rezultatima. Ja nad svim tim “bdijem” i razvijam svaki proizvod, a LAB liniju i nekih godinu dana s našim farmaceutskim timom u laboratoriju i tvornici. Volim kozmetičku industriju i općenito dosta znam o sastojcima, učincima i zaista bez problema mogu sjesti i pričati s dermatolozima i farmaceutima o temama njege kože - što često i radim, jer je to tema koja me osobno veoma zanima. Prije otprilike osam godina se dogodio “switch” u mojoj glavi i bacila sam iz kupaonice i kuće 97% proizvoda koje sam imala, krenula sam čitati deklaracije, educirati se o značenjima sastojaka i potpuno drugačije birati proizvode za sebe - prije nego što je La PIEL uopće nastao.
Koja je misija vašeg brenda?
Učiniti ženu zadovoljnom, pružiti joj iskustvo i poseban osjećaj kroz mirise, sastojke i proizvode. Pritom želimo da njezin organizam bude siguran, jer dobar dio sastojaka koje stavimo na kožu, ulazi direktno u naš krvotok. Važno mi je da u formulacijama nema “toksičnih” sastojaka, već samo najbolje od prirode i znanosti.
Koji su La PIEL bestseleri?
Gotovo svaki je imao svoj vrhunac i najintenzivniji period, ali rekla bih da je LAB linija za lice podigla letvicu i u La PIEL-u, ali i tržišno, barem što se tiče kombinacije aktivnih sastojaka, mnoštva biljnih ekstrakata i njihovih koncentracija. Ona je ujedno i bestseler linija, za koju smo dobili i nagrade. I stručnjaci ju dosta hvale, što nam je zaista veliki kompliment. Teško mi je reći koji mi je najdraži, jer kad radim na proizvodima, radim ih tako kao da ih radim za sebe. Znači samo najbolje i ne štedim ni na čemu.
Kako spajate glazbenu i poduzetničku karijeru?
Nekako idu jedna s drugom. Znam iz skladišta i ureda juriti na koncerte i obrnuto, ali sam navikla na pomalo kaotičan tempo i uvijek puno stvari radim odjednom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....