DEPOSITPHOTOS
Prepoznajete li se?

Zbog ovih 10 fraza na poslu zvučite pasivno-agresivno

Ovakav oblik komunikacije mnogi bi okarakterizirali kao neprihvatljivo ponašanje.

Ovakav oblik komunikacije mnogi bi okarakterizirali kao neprihvatljivo ponašanje.

Mnogi među nama većinu svoje profesionalne komunikacije obavljaju putem elektroničke pošte. Međutim, iako može biti teško procijeniti nečiji ton preko računala, odnosno maila, itekako se i tim putem može osjetiti određena doza agresije.

Bilo namjerno ili ne, pasivna agresija na radnom mjestu može izazvati neugodne situacije, stvoriti napetost u radnom okruženju, pa čak i ugroziti posao. A takav oblik komunikacije naprosto je prisutan. U nedavnoj studiji koju je proveo WordFinder (online alat za pretraživanje riječi) izdvojeno je nekoliko pasivno-agresivnih fraza koje se najčešće koriste na radnom mjestu, a koje općenito djeluju prilično bezazleno.

"Digitalna komunikacija, bilo putem e-pošte ili izravnih poruka na različitim platformama, ne dopušta nam da vidimo međusobne reakcije - zbog čega tražimo načine da ‘pristojno‘ izrazimo svoje nezadovoljstvo. Kao rezultat toga, frustracije i nesporazumi među zaposlenicima vrlo su česti, a sam ton komunikacije se krivo tumači", kaže predstavnik WordFindera Joe Mercurio.

image

Dva puta razmislite prije nego pošaljete mail

DEPOSITPHOTOS

Prema rezultatima istraživanja, ovo je 10 pasivno-agresivnih fraza i riječi koje se najčešće koriste:

  1. Kao prijateljski podsjetnik...
  2. Hoću!
  3. Primijetila(o) sam da si...
  4. Unaprijed hvala.
  5. Prema našem zadnjem razgovoru...
  6. Razmislite ponovno o tome.
  7. Prema mojem zadnje e-mailu...
  8. Kao što je ranije obećano...
  9. Kao što smo razgovarali...
  10. Koji je vaš prijedlog?

Također, identificirali su i dvije najmanje pasivno-agresivne fraza na radnom mjestu, a one su:

  1. Oprostite što vas opet gnjavim...
  2. Ja ću se za to pobrinuti.

Prema Mercuriou, kako ove e-poruke zvuče uvelike ovisi o trenutku kada su poslane, ali i stavu.

"Kako bi komunicirali učinkovito, zaposlenici bi trebali imati na umu da ne odgovaraju na poruke ili e-poštu kada su frustrirani. Također, automatski bi trebali pokazati dobru volju, empatiju, ohrabrenje. Pravilo je: ako se osjećate nelagodno čitajući e-poštu koju ste sami sebi napisali, pokušajte preispitati svoj pristup".

Komunikacija je jedan od najvažnijih dijelova učinkovitog radnog učinka jer potiče angažman, produktivnost i zadovoljstvo zaposlenika. Komunikacija također poboljšava timski rad i koordinaciju te pomaže u osiguravanju boljeg učinka tvrtke.

Stoga, Mercurio savjetuje zaposlenim osobama da koriste "zlatno pravilo" na radnom mjestu kada je u pitanju interakcija i komunikacija s drugima. "Ponašaj se prema ljudima onako kako bi volio da se postupa s tobom". Tako je jednostavno.

Linker
22. studeni 2024 18:44