Promo Jana Nails

Svijet savršene manikure: Donosimo tri trenda koja vrijedi isprobati ove sezone

Žene su jako dobre u ‘stvaranju nečega ni iz čega‘, a najbolji primjer je Jana Dužanec kojoj je nekadašnji hobi, nail art prerastao u ozbiljnu poslovnu priču pod nazivom Jana Nails: u svom malom carstvu stvara najbolje proizvode koje naručuju najzahtjevniji nail tehničari diljem svijeta

Žene su jako dobre u ‘stvaranju nečega ni iz čega‘, a najbolji primjer je Jana Dužanec kojoj je nekadašnji hobi, nail art prerastao u ozbiljnu poslovnu priču pod nazivom Jana Nails: u svom malom carstvu stvara najbolje proizvode koje naručuju najzahtjevniji nail tehničari diljem svijeta

Znate kako vam, čak i na loš dan, tračak crvenog ruža na usnama daje snagu i moć da se osjećate seksi, odvažno i spremno za osvajanje vrha svijeta? Mnoge će se žene složiti da isti efekt daju i uredni, lijepo oblikovani i precizno nalakirani nokti, posebice ako su dugi.

Zagovornica ove teorije je i 41-godišnja Jana Dužanec, Slavonka koja je cijelo djetinjstvo provela u Puli te u posljednjih 20 godina podrobno upoznala svijet koji se krije iza savršene manikure. Svoje spoznaje i vještine spojila je s poduzetničkim talentom i znanjem te kreirala uspješnu poslovnu priču pod nazivom Jana Nails. Njezin je brend danas dio globalne industrije čija je vrijednost procijenjena na više od 20 milijardi dolara i ekstremno brzo raste.

image

Promo Jana Nails

Sve je počelo iz hobija, na fakultetu, kada je radila nokte kako bi zaradila dodatni džeparac. Tada su umjetni nokti i njihova izrada bili u začecima, a ponuda materijala i način izrade vrlo ograničeni. Živjela je u Puli pa je s majkom Brankom redovito išla u Italiju po materijal kojeg kod nas nije bilo u ponudi. Nakon diplome već je imala velik broj klijentica i odlučila se posvetiti manikuri. Oduvijek ju je posebno zanimalo crtanje i nail art, koji je tada bio potpuna nepoznanica u svijetu noktiju, a postao je odskočna daska koja ju je izdvojila iz mase. Preselila se u Zagreb, radila je u salonu i držala edukacije, a ubrzo se interes povećao i prešao granice Hrvatske.

- Sedam godina sam putovala i održavala edukacije po cijeloj Europi, Ujedinjenim Arapskim Emiratima i ostalim zemljama. Život mi je bio u koferima, s kistovima i bojama za nokte u ruci dok sam stalno educirala i sebe i druge. Nije mi bio problem sjesti na avion i otići u Rusiju ili Poljsku najvećim majstorima na tečajeve za crtanje te poslije mjesecima vježbati i usavršavati tehnike - otkriva Jana, diplomirana ekonomistica sa zagrebačkom adresom čiji su osobni izbor kraći njegovani nokti, s lakovima tamnijih ili mliječnih nijansi. Nakon godina putovanja, rada, stalnog vježbanja, isprobavanja novih tehnika i stalnog učenja početkom 2012. osnovala je brend Jana Nails. Krenula je s nekoliko proizvoda i deset boja. Sve je radila sama od formula i testiranja preko fotografiranja proizvoda do suradnje s laboratorijima do ranih jutarnjih sati. U kratko vrijeme u poslovnom svijetu se pročulo za njezin brend te je postupno okupljala tim zaposlenika.

Lakovi, rašpice, kistovi, bazni, završni i builder gelovi te niz popratnih gadgeta… Njezin brend Jana Nails danas nudi, kako kaže, najbolje proizvode za najzahtjevnije nail tehničare s kojima i sama radi te skupa sudjeluju u procesu proizvodnje s kemičarima i dobavljačima.

image

Promo Jana Nails

Osim u Hrvatskoj, gdje je matični ured s 30-ak zaposlenika, Jana Nails je prisutan u još 23 zemlje. Nema sumnje da se radi o vrlo unosnom poslu jer je samo u Hrvatskoj potražnja golema i u stalnom je rastu.

- Presretna sam kad vidim da su i drugi prepoznali kvalitetu, trud i ogromnu strast prema poslu koji radimo. Brend Jana Nails poseban je po inovativnosti. Mi stvaramo trendove i lavovski se trudimo biti drugačiji i prepoznatljivi. Kvaliteta nam je uvijek bila i ostala na prvom mjestu, a zadovoljstvo kupaca i pozitivan feedback na novitete najbolji su pokazatelj da idemo u dobrom smjeru. Ni jedan uspjeh ne dolazi preko noći, riječ je o godinama rada, ustajanju u četiri ujutro i odricanju velikog dijela privatnog života i slobodnog vremena s obzirom na to da moj svaki radni dan traje u prosjeku 12 do 14 sati - ističe Jana.

Formulacije proizvoda na kojima radi u suradnji s više laboratorija osmišljene su, kaže, isključivo za njezin brend, po visokim kriterijima i testiraju se mjesecima prije plasiranja na tržište. Laboratoriji i tvornice, ovisno o proizvodima, smješteni su u različitim zemljama, od SAD-a preko Koreje i Japana do Europe. Razlog ove raspršenosti su različite potrebe za najboljim sirovinama za određeni proizvod, ističe Jana. Primjerice, Amerikanci ne koriste klasične hard UV gelove nego su više usmjereni na gel polishe ili akrilate, dok je japanski papir za rašpice nezamjenjiv.

-Moram priznati da sam jako zadovoljna s obzirom na to da dolazimo iz male zemlje. Cjenovno smo dosta dobro prihvaćeni i uspjeli smo pronaći odličan omjer kvalitete i cijene. Cilj je proširiti se na tržišta izvan granica Europske unije. Zanimljiv nam je SAD, ali i istočne zemlje poput Ujedinjenih Arapskih Emirata. Također, cilj je nastaviti s kreiranjem zanimljivih i novih stvari te stvarati trendove - najavila je Jana.

Iako se uz poduzetništvo veže ogromna doza stresa i iscrpljenosti, završni rezultat su sreća i zadovoljstvo postignutim, što se odražava i na ostale segmente života.

-Gledajući uspješne žene - kaže - koje se bave srodnim djelatnostima, shvatila sam da sve težimo sličnim stvarima. Ono što ženama jako dobro ide jest "stvaranje nečega ni iz čega", tu je i vlastita satisfakcija, financijska neovisnost i zadovoljstvo dobro obavljenim poslom, rekla bih da su to ti pravi motivi koji nas pokreću. Definitivno, u posljednjih pet godina golema motivacija mi je i moj sin, a potom zahvalnost i zadovoljstvo što su godine truda i rada imale odjeka u poslovnom svijetu te što su nas prihvatili mnogi saloni, ali i krajnji korisnici usluga.

A kakve nokte vole Hrvatice, je li crvena boja nepogrešiva i koji je najveći nail trend - najbolje zna upravo Jana Dužanec.

-Hrvatice vole pratiti trendove, pogotovo na društvenim mrežama, ali zna se što je uvijek ‘in‘ - to su ‘nude‘ i crveni nokti u onoj jarkoj nijansi koja ženi daje ultimativnu dozu glamura i samopouzdanja te garantira da će biti zamijećena. Također je tu klasični french s bijelim vrhovima i nezaobilazni babyboomer, u suptilnim, mliječnim tonovima. Ljeti pak uvijek prevladavaju žarke neonske manikure koje se rade u kombinaciji s jednakom pedikurom - kaže zagrebačka poduzetnica, dodajući da su temelj svega čvrsti i njegovani nokti koji će dugo izgledati atraktivno. Zato je posljednjih godina u svijetu profesionalne manikure sve traženiji gel polish, duragel baza koja zamjenjuje klasično geliranje i jake UV gelove. Duragel baze traju čak do šest tjedana i svojevrstan su hibrid između klasičnog gela i trajnog laka.

-Nokti zaista daju ekstra dozu samopouzdanja - zaključuje Jana. Čak i nisu toliko bitni boja i oblik, nego da su nokti njegovani, uredni i zaglađenih vanjskih slojeva.

Tri trenda koja vrijedi isprobati ove sezone

Viva Magenta

Trenutačno nepogrešiv odabir su nokti u intenzivno ružičastoj, odnosno Viva Magenta boji koju je Pantone institut za boje proglasio bojom 2023. No, u svijetu manikure magenta je već godinama pri vrhu ljestvice kao izuzetno elegantna, ali i zavodnička nijansa. Jana Nails još je lani izbacio posebnu mini kolekciju magenta i fuchsia nijansi naziva #Showgirl koja sadrži energične lakove prepune pigmenta, kao i verzije sa šljokicama za one malo odvažnije.

image

Promo Jana Nails

French, ali sa twistom

Francuska manikura, za kojom smo svi bili ludi prije desetak godina, ponovno je u trendu, ali sada vrijede drugačija pravila. Hit je "flipside" manikura s prozirnim vrhovima ili u oprečnom mat-sjajnom efektu koji se efektno suprotstavljaju na jednom noktu. Ako želite razigranu, ali opet modernu i elegantnu manikuru, ovo je trend za vas.

image

Promo Jana Nails

Chrome za wow efekt

Možete ih nazvati Hailey Bieber nokti, "glazed donut" nokti, metalik nokti ili kako god želite - kromirani nokti jednostavno su najveći hit ovog proljeća. Može biti u mliječnim tonovima, zrcalan u "silver mirror" izdanju, preko nude podloge ili pak u nekoj boji - bitno je da u kombinaciji sa svjetlom stvara čaroliju. Zbog Hailey jedna od najtraženijih manikura je verzija na nude podlozi gdje se postiže perla presijavajući efekt. Jana Nails ima u ponudi i prah, ali i verziju u različitim top coatovima ili bojama koje daju sličan, tzv. "aurora" efekt, a možete ih pronaći u posebnoj Wedding kolekciji.

image

Promo Jana Nails

22. prosinac 2024 12:55