Sa sjedištem u New Yorku, međunarodni izdavač Graphis Inc. svake godine dodjeljuje nagrade za najbolja vizualna ostvarenja Graphis Poster promovirajući važnost plakata kao medija s dubokim utjecajem na kulturu koji "teme, ideje i pokrete objedinjuje unutar jednog okvira".
Na međunarodnom natjecanju Graphis Poster, u žestokoj konkurenciji stotina dizajnerskih ostvarenja iz cijeloga svijeta, dvije su najprestižnije Platinum nagrade otišle u ruke hrvatskim dizajnerima. Jednom od 14 dodijeljenih "platinastih" nagrada okitio se renomirani zagrebački dizajnerski studio Šesnić&Turković, a drugom njujorški studio Mirko Ilić Corp. iza kojeg stoji cijenjeni grafički dizajner, politički ilustrator i ilustrator plakata Mirko Ilić. Oba nagrađena plakata ukrasit će stranice uglednog godišnjaka "Graphis Poster Annual 2024".
Studio Šesnić&Turković, višestruko je nagrađivan na međunarodnim i nacionalnim natječajima, a sada je svom bogatom portfoliju nagrada dodao još dvije koji mu je dodijelio Graphisov stručni žiri sastavljen od svjetski priznatih dizajnera plakata. U Graphisovoj kategoriji Public&Social Services, studio Šesnić&Turković okitio se Platinum nagradom za plakat 7. kongresa sindikata pomoraca Hrvatske koji, svakih pet godina, okuplja najvažnije hrvatske i međunarodne pomorske organizacije adresirajući ključne teme pomoraca.
Nagrađeni vizual ovogodišnjeg Kongresa, koji komunicira temeljne vrijednosti i izazove Sindikata te njegovu otpornost i odlučnost, bio je predstavljen publici i na nedavno održanoj Izložbi hrvatskog dizajna 21/22, a za render plakata zaslužan je Manuel Šumberac. Osim spomenute nagrade, studio Šesnić&Turković nagrađen je i Srebrom za plakat Izložbe hrvatskog dizajna 21/22 koja je, u organizaciji Hrvatskog dizajnerskog društva, održana u zagrebačkoj Laubi.
Stručni Graphisov žiri ove je godine, proslavljeni dizajner Mirko Ilić, osvojio plakatom za predstavu o Kralju Edipu iz istoimene Sofoklove tragedije, poznatu priču o kralju koji je želio umaknuti sudbini da bi na koncu skončao slijep i u progonstvu. Za taj je plakat, koji je rađen za Jugoslovensko dramsko pozorište, Ilić dobio najprestižniju Platinum nagradu. Nekadašnji art direktor magazina Time zadužen za međunarodna izdanja i art direktor Op-Ed stranica New York Timesa, koji je 1995. godine osnovao svoj studio Mirko Ilić Corp., za suradnju s beogradskim kazalištem dosad je nagrađen nebrojeno puta.
Sa sjedištem u New Yorku, međunarodni izdavač Graphis Inc. svake godine dodjeljuje nagrade za najbolja vizualna ostvarenja Graphis Poster promovirajući važnost plakata kao medija s dubokim utjecajem na kulturu koji "teme, ideje i pokrete objedinjuje unutar jednog okvira". Nagrade Graphis Poster dodjeljuju se najtalentiranijim dizajnerima plakata, prikazujući radove koji spajaju dojmljiva kreativna rješenja i važne poruke, zadirući u široku paletu tema, od koncerata, plesa, umjetničkih izložbi i kazališnih predstava do ekoloških i društvenih pitanja. Svake godine nagrađeni radovi bivaju objedinjeni u publikaciji čija tradicija seže sve do davne 1944. godine kada je u Švicarskoj objavljeno prvo izdanje. Toj bogatoj tradiciji sada će se pridružiti i studio Šesnić&Turković i dizajner Mirko Ilić čiji će radovi ukrasiti "Graphis Poster Annual 2024".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....