U Studiju Katran okupili su se predstavnici medija, influenceri i partneri kako bi proslavili rođendan BIPA Backstagea

 SAMIR CERIC KOVACEVIC
SVE SMO MI ISTE - JEDINSTVENE

Ljepota je u različitosti: Proslavljen šesti rođendan beauty studija uz inspirativnu poruku o autentičnosti i hrabrosti žena

U Studiju Katran okupili su se predstavnici medija, influenceri i partneri kako bi zajedno proslavili rođendan BIPA Backstagea i podržali kampanju "Sve smo mi Iste. Jedinstvene. #Nepobjedive" te prenijeli poruku o ljepotu koja se nalazi u različitosti.

U Studiju Katran okupili su se predstavnici medija, influenceri i partneri kako bi zajedno proslavili rođendan BIPA Backstagea i podržali kampanju "Sve smo mi Iste. Jedinstvene. #Nepobjedive" te prenijeli poruku o ljepotu koja se nalazi u različitosti.

Ovogodišnja proslava bila je u znaku platforme #Nepobjedive, kroz koju BIPA slavi jedinstvenost i autentičnost svake žene, ohrabrujući ih da se suoče s predrasudama i prigrle svoju jedinstvenost.

Središnji dio događanja bio je panel na temu predrasuda u ljepoti s kojima se žene svakodnevno suočavaju. Uz voditeljicu Edinu Pršić Babić, u raspravi su sudjelovale Gorana Blagus, BIPA Senior Digital & PR Specijalist, Sanja Obrovac, koordinatorica BIPA Backstagea, influencerica i social media manager Lidija Šeatović, psihologinja i mentalna trenerica Ana Čerenšek te Martina Krajinović Gülsün, vlasnica brenda Kallos. Panelistice su podijelile svoja iskustva, govorile o izazovima koje donose predrasude te kako se nositi s njima i živjeti po svojim pravilima.

image

U Studiju Katran okupili su se predstavnici medija, influenceri i partneri kako bi proslavili rođendan BIPA Backstagea

SAMIR CERIC KOVACEVIC
image

BIPA je proslavila rođendan kampanjom ‘Sve smo mi Iste. Jedinstvene. #Nepobjedive‘

SAMIR CERIC KOVACEVIC

„BIPA Backstage je puno više od beauty studija – to je platforma za stvaranje zajednice koja podržava žene da budu svoje i jedinstvene. Osim što slavimo šesti rođendan ovog jedinstvenog beauty koncepta na našem tržištu, u okviru drugog vala naše kampanje #Nepobjedive slavimo i snagu žena koje se svakodnevno suočavaju s predrasudama. Glavnom porukom ove kampanje "Sve smo mi iste. Jedinstvene. #Nepobjedive", želimo pokazati našu predanost ženama i biti uz njih u svim aspektima života. Naša misija je stvoriti platformu gdje će se svaka od njih osjećati autentično i prihvaćeno u izboru da budu svoje, stoga ih ohrabrujemo da se izraze i prepoznaju vlastitu snagu." rekla je Gorana Blagus, BIPA Senior Digital & PR Specijalist.

image

Ivana Pirizović

SAMIR CERIC KOVACEVIC
image

Edina Pršić Babić bila je voditeljica panela

SAMIR CERIC KOVACEVIC
image

Marina Mamić

SAMIR CERIC KOVACEVIC

Nakon inspirativne panel diskusije, posjetiteljima su predstavljena tri make-up punkta, u suradnji s partnerima Aura, Kallos i Maybelline, gdje su BIPA Backstage vizažistice kreirale lookove koji razbijaju ustaljene norme ljepote. Na svakom punktu predstavljeni su različiti pristupi ljepoti – glamurozan look za zreliju kožu koji naglašava da ljepota ne poznaje godine, spol niti ograničenja, kao i to da svatko ima pravo izraziti svoj stil na svoj način; prirodan look koji slavi teksturu kože i njezine posebnosti, šaljući poruku da je potpuno u redu voljeti i njegovati prirodan izgled te look za ljepotu kože s nepravilnostima koji dokazuje da ljepota ne ovisi o vanjskom savršenstvu i da svaka koža zaslužuje biti slavljena.

image

Rea Hadžiosmanović

SAMIR CERIC KOVACEVIC
image

Tena Sakar Vukić, Antonela Golubić i Ivana Blažoti

SAMIR CERIC KOVACEVIC
image

Lucija Lugomer

SAMIR CERIC KOVACEVIC

Proslavu su podržali brendovi poput Deborah, Pupa, Milani, Aura, Maybelline, Kallos, Golden Rose i Kenzie Laurent Lashes, omogućujući posjetiteljima testiranje najnovijih proizvoda.

image

Panelistice Lidija Šeatović, Gorana Blagus, Martina Krajinović Gülsün, Sanja Obrovac, Ana Čerenšek i Moderatorica Edina Pršić Babić

SAMIR CERIC KOVACEVIC
image

Bipa backstage studio

SAMIR CERIC KOVACEVIC

Inače, austrijski lanac drogerija BIPA prisutan je u Hrvatskoj od 2007. godine. Od prve otvorene poslovnice u Vinkovcima do danas BIPA je otvorila ukupno 141 poslovnica i trenutno zapošljava preko 1000 zaposlenika. U želji da inspirira i ohrabri, prvenstveno žene, ali i sve druge da pronađu svoje pravo „ja“, ne stavljaju se u okvire koje im društvo nameće i ostanu svoji, BIPA je predstavila novu kampanju „Nepobjedive“. Ona pokazuje kako je ružičasta boja odlučnih, beskompromisnih i neustrašivih, bez obzira na to što se baš ona nepravedno često pripisuje svijetu nježnih i slabih. Ružičasta postaje boja inspiracije, boja snažnih žena i svih drugih koji su na putu da ostvare svoj puni potencijal.

Linker
21. studeni 2024 07:38