Povodom preuređenja trgovine brenda Izizpizi, brojni su se poznati okupili i pokazali svoje proljetne outfite i nezaobilazne detalje - sunčane naočale.
Proljetne smo modne adute već izvadili iz ormara, a došlo je vrijeme i za mnogima omiljene modne dodatke: sunčane naočale. Osim što nas štite od sunca, naočale su upravo idealan detalj kojim ćemo podići kombinaciju na novu razinu, a to dobro zna glumica Judita Franković koja je pokazala kako iskombinirati naočale s ostatkom outfita. Naime, glumica se pojavila na otvorenju preuređene trgovine brenda Izipizi te plijenila pažnju chic haljinom u svijetlo plavoj boji koju je iskombinirala sa smeđom torbicom i sunčanim naočalama u istoj boji, koje stylish glumica naprosto obožava.
Izipizi naočale su lagane, fleksibilne, prikladne za sve dobne skupine i za sve prilike, a dolaze u raznim modelima i bojama, u što su se posjetivši novi prostor u Dežmanovoj ulici 1, uvjerile i dugogodišnje ljubiteljice tog brenda: Jelena Veljača, Mirela Kardašević, Mara Bratoš, Mia Matić, Luna Valas, Nika Kamenski, Rita Rumora koje su s prvim nagovještajima lijepog vremena, požurile upotpuniti svoju kolekciju sunčanih naočala, novim, neodoljivim Izipizi modelima.
Grafičko oblikovanje u novom prostoru posebno za ovu prigodu napravio je poznati zagrebački umjetnik, Saša Šekoranja.
Projekt interijera novootvorene trgovine Izipizi u Zagrebu vodila je Sunčica Mastelić Ivić, arhitektica s dugogodišnjim iskustvom, u suradnji s matičnim pariškim uredom za brand dizajn.
"Radovao me sjajan timski rad s francuskim kolegicama, naš projekt izvrsno odražava svojom jednostavnošću i mladenačkim pristupom samu filozofiju branda Izipizi", govori Sunčica.
Izipizi, brend koji od svog nastanka 2010. godine ruši predrasude o tome kako dobar dizajn i kvaliteta idu ukorak s visokom cijenom, pronaći možemo na mnogim relavantnim dizajnerskim adresama, kao što su primjerice Dover Street Market, ili MoMA- design store u New Yorku. Važno je spomenuti i da je jedna od vrijednosti brenda održivost, a cilj im je da do 2023. godine 30% proizvoda bude izrađeno od bio materijala.
Čitajte i: Vole iste stvari: Jedna od naših najtraženijih manekenki novu kampanju snimila je s dečkom
Popularnost francuskog brenda naočala ne treba čuditi, budući da se u bogatoj ponudi za svakoga može pronaći ponešto pa tako u Izipizi ponudi možemo pronaći naočale za čitanje, sunčane naočale, naočale za zaštitu od ekrana, kao i one za djecu, a posebnost je brenda, što se uvijek nastavlja iznova osmišljavati i inovirati, nudeći nove kolekcije i suradnje za sve generacije i svaki trenutak u životu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....