JOHN PAVLISH
Stylish glumica

Stiglo je vrijeme za omiljene modne dodatke, a Judita Franković Brdar dobro zna kako ih kombinirati

Povodom preuređenja trgovine brenda Izizpizi, brojni su se poznati okupili i pokazali svoje proljetne outfite i nezaobilazne detalje - sunčane naočale.

Povodom preuređenja trgovine brenda Izizpizi, brojni su se poznati okupili i pokazali svoje proljetne outfite i nezaobilazne detalje - sunčane naočale.

Proljetne smo modne adute već izvadili iz ormara, a došlo je vrijeme i za mnogima omiljene modne dodatke: sunčane naočale. Osim što nas štite od sunca, naočale su upravo idealan detalj kojim ćemo podići kombinaciju na novu razinu, a to dobro zna glumica Judita Franković koja je pokazala kako iskombinirati naočale s ostatkom outfita. Naime, glumica se pojavila na otvorenju preuređene trgovine brenda Izipizi te plijenila pažnju chic haljinom u svijetlo plavoj boji koju je iskombinirala sa smeđom torbicom i sunčanim naočalama u istoj boji, koje stylish glumica naprosto obožava.

image

Judita Franković

JOHN PAVLISH
image

Jelena Veljača

JOHN PAVLISH

Izipizi naočale su lagane, fleksibilne, prikladne za sve dobne skupine i za sve prilike, a dolaze u raznim modelima i bojama, u što su se posjetivši novi prostor u Dežmanovoj ulici 1, uvjerile i dugogodišnje ljubiteljice tog brenda: Jelena Veljača, Mirela Kardašević, Mara Bratoš, Mia Matić, Luna Valas, Nika Kamenski, Rita Rumora koje su s prvim nagovještajima lijepog vremena, požurile upotpuniti svoju kolekciju sunčanih naočala, novim, neodoljivim Izipizi modelima.

image

Mara Bratoš

JOHN PAVLISH
image

Luna Valas

JOHN PAVLISH
image

Mia Matić

JOHN PAVLISH

Grafičko oblikovanje u novom prostoru posebno za ovu prigodu napravio je poznati zagrebački umjetnik, Saša Šekoranja.

image

Mirela Kardašević

JOHN PAVLISH
image

Ivana Pirizović

JOHN PAVLISH
image

Katarina Mamić

JOHN PAVLISH

Projekt interijera novootvorene trgovine Izipizi u Zagrebu vodila je Sunčica Mastelić Ivić, arhitektica s dugogodišnjim iskustvom, u suradnji s matičnim pariškim uredom za brand dizajn.

image

Nika Kamenski

JOHN PAVLISH
image

Iva Šarić

JOHN PAVLISH
image

Ivana Pavić

JOHN PAVLISH
image

Lućana Mirko

JOHN PAVLISH

"Radovao me sjajan timski rad s francuskim kolegicama, naš projekt izvrsno odražava svojom jednostavnošću i mladenačkim pristupom samu filozofiju branda Izipizi", govori Sunčica.

image

Rita Rumora

JOHN PAVLISH
image

Tihana Harapin Zalepugin

JOHN PAVLISH
image

Ivana Vukušić i Ivan Levak

JOHN PAVLISH

Izipizi, brend koji od svog nastanka 2010. godine ruši predrasude o tome kako dobar dizajn i kvaliteta idu ukorak s visokom cijenom, pronaći možemo na mnogim relavantnim dizajnerskim adresama, kao što su primjerice Dover Street Market, ili MoMA- design store u New Yorku. Važno je spomenuti i da je jedna od vrijednosti brenda održivost, a cilj im je da do 2023. godine 30% proizvoda bude izrađeno od bio materijala.

image

Ana Tevšić Nauković

JOHN PAVLISH
image

Elena Dizdar

JOHN PAVLISH
image

Iva Gradišer

JOHN PAVLISH

Čitajte i: Vole iste stvari: Jedna od naših najtraženijih manekenki novu kampanju snimila je s dečkom

image

Luka Mamić

JOHN PAVLISH

Popularnost francuskog brenda naočala ne treba čuditi, budući da se u bogatoj ponudi za svakoga može pronaći ponešto pa tako u Izipizi ponudi možemo pronaći naočale za čitanje, sunčane naočale, naočale za zaštitu od ekrana, kao i one za djecu, a posebnost je brenda, što se uvijek nastavlja iznova osmišljavati i inovirati, nudeći nove kolekcije i suradnje za sve generacije i svaki trenutak u životu.

24. prosinac 2024 00:27