Baby Lasagna

 ELIZABETA RUžIć
Poslušajte ‘and I‘

Baby Lasagna objavio novu pjesmu i predstavio "novo lice lazanje": "Ovo je veliki trenutak u mojoj karijeri"

Hrvatski predstavnik na Euroviziji publici je predstavio glazbeni uradak nešto drugačijeg zvuka, a u spotu predstavio je i novi imidž.

Hrvatski predstavnik na Euroviziji publici je predstavio glazbeni uradak nešto drugačijeg zvuka, a u spotu predstavio je i novi imidž.

Mjesec i pol dana nakon što je završio na drugom mjestu ovogodišnje Eurovizije Baby Lasagna publici je predstavio novu pjesmu. Istarski glazbenik i ovog puta uspio je iznenaditi obožavatelje i ponuditi im ljetni hit kakav nisu očekivali. Na valu najave velike europske turneje „Meow Back“ zakazane za proljeće 2025. koja će obuhvatiti sveukupno 26 nastupa u 20 zemalja u novoj pjesmi "and I" Lasagna je usporio ritam i predstavio retro imidž. Uz više od 50 milijuna sveukupnih streamova pjesme „Rim Tim Tagi Dim“ koja je dobila najviše glasova publike na ovogodišnjoj Euroviziji u Malmöu, drugoplasirani na natjecanju Baby Lasagna u posljednje vrijeme broji čak 4 milijuna slušatelja mjesečno na streaming platformama, a pozornost koju je pred izlazak dobivala pjesma „and I“ ukazuje na to da se apetit za glazbom Baby Lasagne samo povećava. Dražesna ljubavna pjesma može se opisati kao glazbeni lonac pun iznenađenja; prožeta je teatralnim momentima, promjenama u tempu, a ne nedostaje ni maštovitih referenci na talijansku kuhinju.

image

Baby Lasagna ima novu pjesmu i imidž

ELIZABETA RUžIć

„Pjesmu „and I” zamišljam kao veliki trenutak u vlastitoj karijeri baš zbog toga što je to prva pjesma koju ovaj put publika iščekuje“, izjavio je glazbenik pred izlazak singla. „Od samog početka sam najavljivao album kao kaotični miks žanrova, te pjesma „and I” jasno prkosi dosadašnjim izdanjima. Uzbuđen sam čuti što će publika reći na “novo lice lazanje”. Neću se truditi opisivati pjesmu, njezin glazbeni smjer ni značenje njezinog teksta - to prepuštam slušateljima.” Na dosad neistražene sonične teritorije Marko Purišić aka Baby Lasagna uputio se uz pomoć tima s kojim je i dosad surađivao, uključujući i njegovu zaručnicu Elizabetu Ružić koja je režirala glazbeni videospot nadahnut retro estetikom pedesetih koja savršeno upotpunjava vrckasti duh pjesme.

Glazbeni projekt Baby Lasagna, iza kojeg stoji mladi glazbenik Marko Purišić iz Umaga, nastao je iz potrebe tekstopisca i glazbenika da umjesto prema uputama naručitelja stvara glazbu po vlastitom ukusu. Marko svoje dugogodišnje stvaralačko iskustvo (uključujući pisanje pjesama za bend Mono Inc. koji je ostvario fantastičan uspjeh u Njemačkoj) koristi za poigravanje različitim žanrovima, a njegov opušteni pristup glazbi ogleda se u humoru i ležernosti tekstova koji su u skladu s njegovima iskustvima i pogledu na svijet. „Oduvijek sam želio eksperimentirati u glazbi i raditi na projektima izvan okvira žanrova“, poručuje glazbenik u usponu koji u ovom trenutku radi na debitantskom albumu kojeg cijeli svijet jedva čeka!

Dodajmo i to da Marko Purišić, koji će 5. srpnja proslaviti 29. rođendan, priprema novi album. To je razlog zbog kojeg se nadareni Umažanin, kad nije na koncertima diljem Europe, povlači u mjesto Kaštelir, nedaleko od Poreča gdje sa zaručnicom Elizabetom Ružić, svestranom umjetnicom koja je bila zadužena za vizuale tijekom Eurosonga, a i sada mu je u svemu desna ruka, gradi kuću.

Zasad ne otkriva u kojem je glazbenom pravcu krenuo na novom albumu, hoće li na tom projektu biti pjesama žešćeg ritma kojim je Marko "razdrmao" cijelu Europu, smišlja li sa svojim kreativnim timom novi "it" plesni pokret i što će zamijeniti sveprisutne tabletiće?

Zasad se malo zna o najavljenom glazbenom projektu, no sudeći po dosad ostvarenom, Lasagna bi opet mogao prirediti glazbeno iznenađenje.

Linker
02. srpanj 2024 19:15