Sve je u znaku Baby Lasagne pa se s velikim nestrpljenjem čeka večerašnje finale u Malmöu.
Nakon što je prije par dana objavljeno kako je na iTunesima pjesma "Rim Tim Tagi Dim" slušanija od hita "Flowers" popularne pjevačice Miley Cyrus te se nalazi na dvadesetom mjestu, sada je još jednom potvrđena viralnost Baby Lasagne jer je otkriveno kako se pjesma s kojom će nas predstavljati u finalu Eurovizije nalazi u top 10 na ljestvici Global Spotify Viral 50. Radi se o 50 najviralnijih pjesama u svijetu, a naš predstavnik je na visokom osmom mjestu.
"Bez teksta sam", napisao je Marko Purišić uz objavu novosti. A kako i ne bi bio bez teksta, kad posljednjih nekoliko dana svi plešu na njegovu pjesmu. Posebno čarobni trenuci budu oni s nastupa i probi gdje cijela Arena počinje plesati prepoznatljiv ples, a publika pjeva s njim.
A koliko je osvojio eurovizijsku publiku sa svojom pjesmom, otkrivaju i kladionice prema kojima za sada ima najveće šanse za pobjedu - čak 44 posto, dok je na drugom mjestu izraelska predstavnica Eden Golan s pjesmom "Hurricane". Ipak, brzi pogled na YouTube i izvedbe u polufinalima također govore da je naš Baby Lasagna pobjednik ovogodišnje Eurovizije - njegov nastup u polufinalu skupio je 5,9 milijuna pregleda. Iza njega je Irska s 5,3 milijuna, a na trećem mjestu je Ukrajina s 4,4 milijuna pregleda. Navijamo da se ovakva dominacija našeg Marka Purišića nastavi i u finalu Eurovizije i da Eurosong iduće godine stiže u Zagreb.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....