VANESA PANDŽIĆ/CROPIX
miljenik publike

Baby Lasanga predstavio zanimljiv spot za pjesmu s kojom ide na Doru, snimao ga je u rodnoj Istri

Spot je sniman u Markovoj rodnoj Istri, čime je dodatno naglašena kontrastna tema pjesme koja prikazuje odlazak iz ruralnog okruženja u urbanu sredinu.

Spot je sniman u Markovoj rodnoj Istri, čime je dodatno naglašena kontrastna tema pjesme koja prikazuje odlazak iz ruralnog okruženja u urbanu sredinu.

Glazbenik Marko Purišić, umjetnički poznat kao Baby Lasagna jedan je od najvećih favorita na ovogodišnjoj Dori. Svojom je pojavom i pjesmom "Rim Tim Tagi Dim" na prvu osvojio srca domaće, ali i europske publike. Baš zbog toga se samozatajnom Umažaninu život promijenio preko noći i lansirao ga među najtraženija lica domaće glazbene scene. Iako je do sada radio kao autor na domaćem i stranom tržištu i svirao u više od desetak bendova, projekt Baby Lasagna pokazao se najuspješnijim. Uspješnost istoga prepoznali su i brojni obožavatelji koji s nestrpljenjem očekuju njegov nastup na Dori.

image

Baby Lasagna jedan je od najvećih favorita na ovogodišnjoj Dori

PRESS

S ciljem da iznenadi sve one koji mu svakodnevno pružaju podršku, odlučio je, netom prije polufinalne večeri u kojoj nastupa, izbaciti video spot za pjesmu "Rim Tim Tagi Dim". Spot je sniman u Markovoj rodnoj Istri, čime je dodatno naglašena kontrastna tema pjesme koja prikazuje odlazak iz ruralnog okruženja u urbanu sredinu.

image

Samozatajnom Umažaninu život se promijenio preko noći

VANESA PANDŽIĆ/CROPIX

Radnja prati mladića okruženog lokalnim stanovništvom i domaćim životinjama, koji u potrazi za boljim životom odlazi u strani svijet. U cjelokupnoj priči prepoznat će se svi oni koji su se našli u sličnoj situaciji – suočavajući se s odlukom da napuste svoj dom i krenu u nepoznato. Pjesma i spot zajedno čine snažan prikaz težine spomenute tematike.

"Ovo je do sada najveći spot moje karijere, a mislim da se to može i vidjeti. Jako sam ponosan na moje najbliže koji su sudjelovali u stvaranju spota – režiseri, snimatelji i statisti. Još jedna suradnja s Rose Artom iz Istre urodila je plodom na koji smo moj cjelokupni tim i ja ponosi, a nadam se da će i ljubitelji Lasagne uživati u spotu, kao i mi. Volio bih se zahvaliti statistima, folklornom društvu Umaga, upravi grada Umaga i ostalim suradnicima koji su mi omogućili da video spotom prenesem emocije‘‘, rekao je Baby Lasagna.

image

Spot je sniman u Markovoj rodnoj Istri, čime je dodatno naglašena kontrastna tema pjesme koja prikazuje odlazak iz ruralnog okruženja u urbanu sredinu

PRESS

Kombinacija metal prizvuka, trapa, narodnih nošnji i cjelokupnog istarskog okruženja, samo je dio onoga što se može u budućnosti očekivati od perspektivnog glazbenika koji će i dalje nastavljati s glazbenim iznenađenjima.

image

Osvojio je srca domaće, ali i europske publike

PRESS
image

Radnja prati mladića okruženog lokalnim stanovništvom i domaćim životinjama

PRESS
Linker
14. studeni 2024 23:36