Kako ove godine obilježava 60. obljetnicu karijere, osim sladoleda u planu je i glazbeno iznenađenje koje diva, čije se bogatstvo procjenjuje na 380 milijuna dolara, najavljuje novim singleom.
Umjesto nove kozmetičke linije ili modne marke, pop pjevačica i glumica Cher započela je nesvakidašnji biznis: pokrenula je vlastiti brend sladoleda. Na svom Instagram profilu koji prati 359 milijuna poklonika, obavijestila je javnost željnu novih okusa ledenog osvježenja da će ih, žive li U Los Angelesu, u kvartu posjetiti sladoledarski kamion ukrašen njezinim likom. U videu kojim je objavila čime će se baviti, vidi se kamion veselih boja u kojem će se prodavati paleta okusa zvjezdanog sladoleda Cher-lato.
Nije navela koje će okuse ponuditi no fanovi su oduševljeni i bez tog detalja. Neki su se osvrnuli na refren njenog hita "Believe" i objavili tobožnji upit: "Vjerujete li u sladoled nakon ručka?" dok drugi imaju konkretne prijedloge.
"Molimo vegansku verziju", poručuju obožavatelji. Drugi bi voljeli da u ponudu uvrsti sladoled s okusom dinje, prenosi Daily Mail.
"Ima ga u Španjolskoj i u Italiji, ali ne i kod nas, što je prava šteta", pojasnio je fan u objavi na njenoj stranici.
Divu koja je u svibnju proslavila 77. rođendan, a ove godine obilježava okruglu, 60. obljetnicu otkako je započela karijeru u zabavljačkoj industriji (1963. počela je pjevati prateće vokale u izdavačkoj kući glazbenog producenta Phila Spectora), zacijelo zabavlja lansiranje sladoleda. Njezino bogatstvo danas se procjenjuje na 380 milijuna dolara i zarada od sladoleda nije joj prijeko potrebna da bi luksuzno živjela.
Pa ipak, dobrodržeća diva ne pomišlja na mirovinu. Na Instagramu se nedavno pohvalila novim singlom i najavila njegovu objavu na vinilu. S obzirom na značajnu obljetnicu, nema sumnje da Cher do kraja godine priprema glazbeno iznenađenje, a sladoled i singl samo su uvod u događaj.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....