‘Baš kao kad se nagnete nad svijeću za stolom, ali bez napornog rada‘, tako je tehnološki mogul opisao miris svog prvog parfema, čija je cijena 100 dolara po bočici.
Tehnološki mogul Elon Musk na tržište je lansirao svoj prvi parfem neobičnog naziva "Spaljena kosa". Miris je kreirala Muskova tvrtka Boring Company, a osnivač Tesle ga je proglasio "najfinijim mirisom na svijetu".
“S imenom kao što je moje, ulazak u posao s mirisima bio je neizbježan – zašto sam se uopće borio protiv toga toliko dugo?!”, objavio je na svom Twitter profilu u utorak, aludirajući da činjenicu da ‘musk‘ na engleskom znači ‘mošus‘.
"Spaljena kosa" može se naručiti preko web stranice Boring Companyja po cijeni od 100 dolara po bočici, a isporučuje se početkom 2023. godine.
"Baš kao kad se nagnete nad svijeću za stolom, ali bez napornog rada. Istaknite se u gomili! Neka vas primijete dok šetate zračnom lukom”, stoji u opisu parfema na stranici.
Međutim, čini se kako ovaj opis nije odvratio kupce od kupovine Muskova parfema. Elon se u srijedu pohvalio kako je u jednom danu prodao 10 tisuća bočica "Spaljene kose", a u opisu njegovog Twitter profila sada stoji ‘Prodavač parfema‘.
"Kupite moj parfem da ja mogu kupiti Twitter", našalio se Elon u jednoj od objava.
Čini se kako se pomama nastavila, jer je idućeg dana tvitao da je prodao 20 tisuća bočica i tako ostvario zaradu od dva milijuna dolara. Ipak, ima i onih koji su kritizirali prvi parfem ekscentričnog milijardera.
“Da sam želio spaljenu kosu, jednostavno bih se provozao u Tesli”, našalio se korisnik Twittera.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....