Leni Klum

 INTIMISSIMI/PLANET/PROFIMEDIA
Zvijezda kampanje

Nakon kampanje za Intimissimi s mamom Heidi, Leni Klum postigla novi uspjeh

Zvijezda je kampanje za cipele koje bi mogle konkurirati ‘martama‘, a pokazala je kako nositi cipele koje se mogu uklopiti u svaki dnevni look.

Zvijezda je kampanje za cipele koje bi mogle konkurirati ‘martama‘, a pokazala je kako nositi cipele koje se mogu uklopiti u svaki dnevni look.

Sve uspješnija manekenka Leni Klum ekskluzivna je zvijezda kampanje brenda Superga. Velik je to napredak u karijeri kćeri Heidi Klum: brend se dosad profilirao kroz tenisice, no ovih dana lansiraju robusne, visoke, kožnate cipele na vezanje kakve se mogu uklopiti u bilo koji dnevni odjevni stil. Izabrali su baš Leni kao zvijezdu kampanje kojom žele promovirati ready-to-wear obuću za jesen/zimu 2022. koja bi, čini se, mogla konkurirati legendarnim ‘martama‘.

Paralelno s lansiranjem kampanje na stranicama Superge, Leni je objavila fotografije sa snimanja na svom Instagram Storyju. Njen ležerni odjevni stil, široke sive hlače koje kao da pozivaju na subotnje ljenčarenje kod kuće i bijela potkošulja predstavljaju svojevrsnu tinejdžersku stilsku ‘odoru‘ - koju mogu posuditi i mame željne modnog osvježenja.

Stilisti Superge zamislili su je kao djevojku iz susjedstva, odjevenu u traper košulju i kratke hlače, kako bi naglasili jednostavnost i pristupačnost nove linije cipela. Mlada manekenka pritom se naslanja na vrlo skup, vintage automobil marke Mustang što baš nije pristupačan detalj, ali dobro izgleda.

U nedavnom razgovoru za magazin People Leni se osvrnula na svoj izbor da se okuša u modnoj industriji, a istaknula je i da se, iako su poznanstva njezine majke korisna, želi sama probiti.

"Ponuđena mi je pomoć na početku, znam da bi mnogi sanjali o tome da počnu s onim što imam, ali želim raditi sama, na svoj način obavljam posao i svojim rukama", rekla je manekenka koja se nedavno iz Kalifornije preselila u New York na studij.

image

Kontroverzna kampanja s mamom

COURTESY OF INTIMISSIMI/MEGA/THE MEGA AGENCY/PROFIMEDIA

Kad je načeta tema kampanje rublja talijanskog brenda Intimissimi, rekla je: "Mama me je naučila biti ono što jesam i raditi ono zbog čega se osjećam ugodno."

Dodala je da se na tom snimanju nije dogodilo ništa kontroverzno.

image

Leni Klum je sve uspješniji model

ACTION PRESS/SHUTTERSTOCK EDITORIAL/PROFIMEDIA

"Iskreno, nisam baš puno pratila reakcije. Jako sam zadovoljna kampanjom, imala sam nevjerojatan dan s mamom, sjajno smo se provele", zaključila je.

24. prosinac 2024 06:34