Press
Baš im ne ide

Nova kampanja: Anđelice su se promijenile, snima ih žena, ali tajming je potpuno promašen

U želji da nadvladaju loš publicitet i odmaknu se od skandala, vodstvo poznate modne marke pokrenulo je inkluzivnu kampanju, no vrijeme koronavirusa nije baš najpovoljnije za takav marketing.

U želji da nadvladaju loš publicitet i odmaknu se od skandala, vodstvo poznate modne marke pokrenulo je inkluzivnu kampanju, no vrijeme koronavirusa nije baš najpovoljnije za takav marketing.

U jeku svjetske pandemije poznati brend donjeg rublja Victoria's Secret novom kampanjom pokušava preokrenuti sliku o svom poslovanju. Novu kolekciju reklamiraju plus size model, trans zvijezda i veteranke starije od 50 godina, sve kako bi se ova kompanija približila stvarnim ženama. Problem je što to rade usred svjetske zdravstvene krize, smatraju neki.

Novi izgled Victorijinih anđelica za 2020. dolazi nakon niza loših medijskih napisa zbog kojih su 2019. otkazali veliku godišnju reviju, te su zatvorili nekoliko dućana.

Nova kampanja je inkluzivna u njoj bok uz bok stoje veteranke starije od 50, ljepotice s oblinama i trenutno najtraženiji modeli na modnim pistama. Plus size model Candice Huffine i model prirodnog izgleda Solange van Doorn, transrdni model Valentina Sampaio sve poziraju pred još jednom slavnom damom Helenom Christensen (51) koja kampanju i fotografira i modelira za brend.

Loš tajming

Iako su namjera i izvedba nekog novog doba Victoria's Secreta hvalevrijedne, dolaze u nesretnom trenutku kada se svijet bori s pandemijom koronavirusa. Tako da će tajming kampanje vjerojatno spriječiti poboljšanje reputacije, jer čine se kao da su odvojeni od svijeta.

Kompanija se pokušava otvoriti širem spektru žena, pogotovo nakon što su svijet donjeg rublja pomele prvenstveno Rihanna sa svojim brandom Savage x Fenty, a ne zaostaje ni Kim Kardashian s markom SKIMS koja nudi sve do četverostruke 'X' veličine.

Pročitajte i:

23. prosinac 2024 15:30