Američka glumica prvi put se našla u ulozi modne dizajnerice na oskarovskom crvenom tepihu. Naime, njezinu je kreaciju nosila spisateljica i aktivistica Sulaika Jaouad, a riječ je o svilenoj haljini koja je privlačila poglede svojim zanimljivim i unikatnim dizajnom.
Nakon što je u svibnju 2023. glumica Angelina Jolie predstavila novi projekt kojim ulazi na modnu scenu, na ovogodišnjoj dodjeli Oscara i službeno je debitirala kao modna dizajnerica. Iako obično crvenim tepihom hoda kao kandidatkinja za Oscara ili prezenterica večeri, ove godine preuzela je ulogu dizajnerice. Njezin brend Atelier Jolie osmislio je svilenu haljinu američke spisateljice i aktivistice Suleike Jaouad koja je privlačila poglede okupljenih.
Suleika je na crveni tepih stigla sa suprugom Jonom Batisteom, čija je pjesma "It Never Went Away" bila nominirana za Oscara, spremno pozirala na crvenom tepihu, a mnogi su bili zadivljeni upravo kreacijom koju je Jaouad nosila. Kasnije se saznalo kako je zapravo riječ o unikatnoj haljini modnog brenda Angeline Jolie, koji zapravo funkcionira poput kolektiva u kojem je kupcima omogućeno da sudjeluju u izradi vlastitih kreacija u suradnji s krojačima, izrađivačima uzoraka i "zanatlijama" iz cijelog svijeta, a sve s ciljem održivije proizvodnje odjeće.
Jolie je prilikom kreiranja haljine surađivala s američkim slikarom i kiparom Chazom Guestom, a haljina se prvenstveno isticala zlatnom efektnom suknjom visokog struka od svile i dramatičnim šlepom s ručno crtanim motivima od istog materijala. Kako je za časopis Vogue kasnije otkrila Jolie, njezino dugogodišnje prijateljstvo s Guestom preraslo je u uspješnu suradnju.
"Dugo se poznajemo tako da sam odmah znala da će on ovome pristupiti s velikom predanošću. Kod samog kreiranja haljine željela sam izgled koji je prvenstveno inspiriran Suleikinom kreativnošću i ljubavi prema umjetnosti. Ona je i slikarica, pa je bilo posve logično iskoristiti njezinu haljinu kao platno", rekla je Jolie, dodavši da ilustracija na haljini zapravo prikazuje Batistea kako "dirigira" orkestrom, a postignuta je specifičnom japanskom tehnikom slikanja pod nazivom sumi-e.
I ovog je puta u fokusu bila održivost, nešto čemu se Jolie posvetila od samog osnivanja brenda. Inače, prva kolekcija njezinog brenda nastala je u sredinom 2023. suradnji s modnom kućom Chloé i tadašnjom kreativnom direktoricom brenda Gabrielom Hearst, a mini kolekcija koju su proizvele zapravo je, kako su tada objasnile, namijenjena slavljenju autentične veze između žena. U prosincu 2023., Jolie je otvorila vrata svoje trgovine u New Yorku koja se zapravo nalazi u povijesnoj zgradi SoHo u kojoj je 80-ih godina živio i radio poznati slikar Jean-Michel Basquiat. On je taj stan unajmio od svoga kolege umjetnika Andyja Warhola, koji je bio vlasnik kuće.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....