Njezina agencija William Morris Endeavor Entertainment pregovara s francuskom modnom kućom, gdje su joj oprostili što je na svom vjenčanju nosila svima znanu haljinu s potpisom Givenchyja.
Poslije fijaska sa Spotifyjem, Meghan, vojvotkinja od Sussexa mogla bi potpisati unosan ugovor s modnom kućom Dior, što bi joj donekle nadomjestio značajan financijski gubitak zbog otkazivanja druge sezone podcasta koji je snimala za tu glazbenu streaming platformu. Iza pregovora s modnom kućom stoji njezina nova agencija William Morris Endeavor Entertainment, trude se da u situaciji kada su Meghan i Harry gotovo sve ispričali i svima otkrili sve što su mogli o kraljevskoj obitelji, "ponovno izmisle" vojvotkinju i pronađu joj novi angažman. Vijest da bi modna ikona mogla postati nova muza i ambasadorica Diora, među prvima je objavila Caroline Graham, kolumnistica The Mail on Sunday, najprodavanijih nedjeljnih novina u Velikoj Britaniji: nalaze se na popisu medija s kojima se princ Harry obračunava na Visokom sudu u Londonu. Njihov izvor, navodno dobro upućen insajder s Beverly Hillsa, tvrdi da su Meghanini pregovori s Diorom tema o kojoj svi pričaju.
"Tjednima se šuška da će potpisati ugovor s Diorom. Uspije li, nitko se neće sjećati da je njezin glupi, mali podcast otkazan nakon jedne sezone," izjavio je izvor čije riječi prenosi The New York Post.
Prošlog tjedna doznalo se Archewell, medijska kuća Harryja i Meghan, nije proizvela dovoljno isplativog sadržaja da bi primili punu isplatu od otprilike 20 milijuna dolara vrijednog ugovora koji su 2020. potpisali sa Spotifyem. Jedan od čelnika platforme, Bill Simmons, nije ih opisao biranim riječima.
"Obični prevaranti. To je podcast koji smo trebali pokrenuti s njima. Moram se napiti jedne večeri kako bi vam ispričao priču o sastanku preko Zooma kojeg sam imao s Harryjem kako bi mu pomogao u realizaciji ideje za podcast. To mi je jedna od boljih priča", izjavio je u epizodi vlastitog podcasta.
Meghan često nosi odjeću s potpisom Diora (čini se da su joj oprostili što je na svom vjenčanju nosila vjenčanicu konkurencije, modne kuće Givenchy), primjerice, izabrala je odjeću s njihovim potpisom na prošlogodišnjoj proslavi kraljičinog platinastog jubileja u Londonu. Njihovu jednostavno krojenu, svijetlu haljinu, nosila je 2019. na krštenju sina Archieja. Eventualna poslovna suradnja došla bi joj kao melem za ranjeni ponos i smanjen kućni budžet. Bio bi to, ujedno, novi poslovni uzlet spretne Meghan - niti fijasko s otkazanim podcastom nije ju uspio pokolebati.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....