Katarina Madirazza otkrila nam je detalje novog brenda koji je nastao iz njezine ljubavi prema keramici!
"Uvijek sam govorila da ću se u trudnoći ‘baciti‘ na izradu keramike, iako sam se izradom počela baviti još za vrijeme karantene. Sjećam se da sam nešto što sam radila od gline prvi puta snimila tada baš za Gloriju Glam!", govori zagrebačka glumica Katarina Madirazza kojoj se bliži termin rođenja kćeri za koju su odabrali ime Mara, a sada je predstavila i svoj brend keramike - Catino.
Glumica priznaje da se s vremenom ljubav prema izradi keramike samo povećavala pa je počela sve više eksperimentirati i obilaziti radionice. Sve do dovelo ju je, korak po korak, do vlastitog brenda Catino, kojeg opisuje kao keramiku s pričom.
"Catino na latinskom znači zdjelica, što je prvi predmet kojeg sam izradila od gline, a također je savršena igra riječima: Katino - Katino - odnosno - moje. Ideja brenda je u svaki keramički predmet koji koristimo svakodnevno utkati neku priču, pretvoriti običnu šalicu, tanjur ili podmetač u podsjetnik koji nam govori da budemo hrabri, ludi, strpljivi, zaigrani…", govori Katarina.
Svaka kolekcija ima svoju priču i poruku, a za sada su vani četiri različite kolekcije koje nose imena "hrabrost", "ustrajnost", "nesavršenost" i "razigranost" - jer su to stvari o kojima glumica često razmišlja.
"Kolekcija ‘Imperfection‘ je nastala jer sam napravila grešku koju sam krenula ispraviti, a rezultat je ispao puno bolje nego što sam zamislila. Ideja mi je graditi svaku novu kolekciju uz neku priču, vući inspiraciju iz svakodnevnog života, iz inspirativnih ljudi i životnih priča i to podijeliti kroz keramiku", otkriva. Više radova i informacija o brendu i keramici koju glumica izrađuje možete pronaći na njezinom Instagram profilu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....