Američki distributeri su filmu "Barbie", koji u kina stiže 21. srpnja, dodijelili oznaku PG-13, što znači da ne preporučuju gledanje osobama mlađima od trinaest godina.
Filmska "Barbie" će, kako stvari stoje, biti najveći ljetni kino hit, a možda i najveći filmski hit godine, ali ga djevojčice mlađe od trinaest godina, prema preporuci distributera ne bi trebale gledati. Film je u Sjedinjenim Državama dobio oznaku PG-13 što znači da ga osobe mlađe od trinaest godina ne bi smjele samostalno gledati u društvu svojih vršnjakinja, nego isključiovo u pratnji odraslih osoba.
Kako je poznato distribucija u svjetkim kinima započinje 21. srpnja, a film redateljice Grete Gerwig u kojem glavne uloge Barbie i Kena igraju Margot Robbie i Ryan Gosling producenti iz studija Warner Bros. Pictures opisuju ovim riječima: "Život u Barbielandu je savršen i takav treba biti. Sve dok ne zapadnete u egzsitencijalnu krizu ili niste Ken."
Zbog rječnika neprimjerenog djeci koji uključuje i psovke, te sugestivnih referenci na sadržaje neprimjerene uzrastu mlađima od 13 godina distributeri su ga označili kao sadržaj PG-13. U njemu se, naime, govori o teškim temama, poput smrti i umiranja, smislu egzistencije, a neke šale su prilično uvrnute i prema mišljenju distributera neshvatljive djeci. Ciljana publika su, ističe se, milenijalci i pripadnici generacije Z, koji su odrasli igrajući se barbikama, a svi oni su na svoj način proživjeli ono o čemu se u filmu zapravo govori - izlasku iz zaštićenog svijeta fantazija u kojem je sve savršeno u stvarni svijet sa svojim svakodnevnim nedaćama, te radostima i tugama.
Svečane nacionalne premijere i zatvorene projekcije već su održane u mnogim zemljama diljem svijeta, kupovina ulaznica u pretprodaji nadmašila je sva očekivanja, a prvi osvrtima u specijaliziranim časopisima i portalima govore da je riječ o ozbiljnom filmu s kompleksnom temom i fascinantnim glumcima. Uoči početka prikazivanja najružičastijeg filma u povijesti kinematografije doznali smo i kako je u svijetu zavladala nestašica svijetloružičaste boje, a modne kuće ispraznile su skladišta za svoje kolekcije nadahnute barbiecorom, koji će ovog ljeta biti globalni ultimativni modni "must have".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....