Iz magazina u vlasništvu globalne medijske tvrtke Condé Nast kažu da idu tamo gdje je prisutno najviše publike.
Jedan od najpoznatijih beauty časopisa Allure, u kojem smo mogli pronaći pregršt zanimljivih tema iz područja ljepote, wellnessa i lifestylea prelazi samo na digitalni oblik. Odluka će stupiti na snagu kasnije ove godine, a prosinačko izdanje magazina bit će njegovo posljednje tiskano izdanje.
Globalna medijska tvrtka Condé Nast, pod kojim je mnogo tiskovina uključujući i Allure, piše Fashionista, otkrila je da usredotočuje na rast digitalnog izdanja jer je promet tijekom prve polovice 2022. na društvenim mrežama brenda porastao za 177 posto u odnosu na prethodnu godinu.
"Naš je brend jači nego ikad na društvenim i digitalnim mrežama, a naš uspjeh dokaz je timske suradnje. Znamo kako i gdje naša publika pristupa sadržaju u današnjem krajoliku koji se stalno mijenja. Naša je misija susresti se s publikom tamo gdje ona jest i imajući to na umu, nakon tiskanog izdanja u prosincu, Allure činimo isključivo digitalnim brendom", poručila je glavna urednica Jessica Cruel.
Također je naglasila da je tiskano izdanje na visokom nivou, ističući da je naslovnica Kim Kardashian iz kolovoza najčitanija svih vremena na online verziji Allurea te da "digitalni otisak" magazina doseže desetke milijuna mjesečnih čitatelja.
Tvrtka će, kaže Cruel, također ulagati u druge izvore prihoda poput proširenja dodjele nagrada Best of Beauty na "summit uživo usmjeren na potrošače" te će se više fokusirati na svoju trgovinu New York City Allure Store u Sohou, gdje se prodaju najpopularniji proizvodi iz prošlih brojeva.
Zatvaranje tiskanog izdanja Allurea ne čudi jer su proteklih godina mnoge druge renomirane publikacije prešle na samo digitalni format poput Glamoura, koje je tiskano izdanje zatvorio 2018. Budućnost tiskovina je neizvjesna pa se samo pitamo, što je sljedeće, Vogue?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....