Duje Klarić / Hanza Media
Radio na njemu tri godine

Hrvat osmislio proizvod za sve hedoniste! Među prvima isprobala ga je poznata manekenka

Ivica Mataija njemački je poduzetnik rodom iz Like. Na splitskoj modnoj reviji koju je organizirala Snježana Mehun - Mataija je predstavio svoju inovaciju. Razvijao ju je godinama.

Ivica Mataija njemački je poduzetnik rodom iz Like. Na splitskoj modnoj reviji koju je organizirala Snježana Mehun - Mataija je predstavio svoju inovaciju. Razvijao ju je godinama.

Njemački poduzetnik hrvatskih korijena, Ivica Mataija, predstavio je u Splitu novi ljetni nautički proizvod. Namijenio ga je pravim hedonistima, a u promociji mu je pomogla manekenka Jelena Katarina Kapa, djevojka voditelja i producenta Joška Lokasa, koja je pozirala na ovoj ljetnoj inovaciji. Proizvod Ivice Mataije, nazvan iMatJet, predstavljen je u Splitu u sklopu modne revije brenda Duchess poduzetnice Snježane Mehun. Radi se o proizvodu namijenjenom za potpuno uživanje u slobodnom vremenu na moru ili vodi, a njime se upravlja daljinskim upravljačem.

Elegantno izdanje Ane Rucner kao stvoreno je bilo za svirku uz more

Na proizvodnju ovakvog ljetnog proizvoda, Mataija se, priča nam, odlučio jednog ljeta tijekom boravka u Vodicama. "Bio sam u Vodicama, odmarao sam u fotelji za napuhavanje. U tom trenutku sam shvatio da bi potpuni užitak mogao imati ukoliko bi taj proizvod bio u potpunosti pod mojom kontrolom, a ne ovisio o strujama mora. Tako bi mogao bezbrižno uživati i uvijek se sigurno vratiti na obalu. Po povratku u Njemačku svoju ideju sam predstavio svojim inženjerima u kompaniji i iMatJet® je postao beba kompanije. Svakodnevno smo radili na novim tehnologijama za unaprjeđenje proizvoda i tek kada smo postigli željeni cilj krenuli smo u proizvodnju".

PR
Jelena Katarina Kapa prezentirala je proizvod i među prvima u Hrvatskoj isprobala inovaciju koja je san svakog hedonista.

Proizvod smo razvijali od 2017. godine. U razvoj sam uključio najbolje stručnjake iz područja mehanike i elektronike s obzirom na to da je to primarno moj posao.

Da proizvod predstavi baš u Hrvatskoj odlučio je jer je naša zemlja, kaže, nautička destinacija te je zemlja u kojoj se zna uživati. "Znali smo da će ovo postati hit na svjetskom tržištu. Proizvod je po prvi puta predstavljen ove godine na Boat Showu u Düsseldorfu i svi su reagirali s oduševljenjem. Održivost projekta je također ono sto zanima i kupce i zainteresiranu javnost, jer naš proizvod je prije svega ekološki održiv i bez razvoja novih tehnologija ne bi bio moguć. On naizgled djeluje samo kao 'skupa igračka', ali to nije. Ovaj proizvod je prije svega tehnološki iskorak i jako smo ponosni sto smo prvi koji plasiraju ovakav izum kojem nije cilj da bude pretenciozan već da vam pruži najbolji mogući užitak na vodi", ponosan je Mataija.

Split, 100720.
U sklopu modne revije Duchess womens wear fashion show SS20 kolekcija za ljeto po prvi put u Hrvatskoj predstavio se novi ljetni nauticki proizvod ImaJet koji se pokrece na struju.
Revija i prezentacija ImaJeta odrzala se na plazi hotela Radisson Blu Resort
Na fotografiji: Ivica Mataija
Foto: Duje Klaric / CROPIX
Duje Klarić / Hanza Media
Poduzetnik Ivica Mataija bavi se poduzetništvo već 30 godina. Ideja o iMatJetu sinula mu je u Vodicama, tijekom ljetovanja. Po povratku u Njemačku, počeo je raditi na ovoj inovaciji.

Poduzetnik sam već 30 godina, rođen sam u Njemačkoj,ali sam porijeklom iz Like.

Inače, ovaj Ličanin već se 30 godina u Njemačkoj bavi poduzetništvom. "Moja kompanija bavi se proizvodnjom visokopreciznih mehaničkih dijelova koje se koriste u skoro svim industrijama - od Mercedesa do precizne mehanike za Geberit. Hrvatska upornost i domišljatost uz njemačku preciznost i tehnologiju pomogli su mi da ostvarim uspjehe u poslovnom svijetu", priča Ivica i dodaje da koronakriza nije zaustavila poslovanje. Dapače, njegov izum, omogućava fizičku distancu. Ipak, svjestan je Mataija da je ovaj proizvod namijenjen hedonizmu i druženju.

"Logistički govoreći, koronakriza je samo privremeno usporila proizvodnju, ali do sada nismo imali niti jedan otkaz narudžbe. Kao i svi, imali smo problem s putovanjima i promocijom jer su događanja bila zabranjena, kao i smanjeni kapaciteti rada u proizvodnji. Ovo su veliki izazovi za poslovni svijet, ali u krizi se rađaju velike ideje i inovacije. Ovo vrijeme za mnoge može biti prekretnica za unaprjeđenje poslovanja". Proizvod je, dodaje, pobudio velik interes kod iznajmljivača plovila, hotela, luksuznih destinacija pa su pregovori s hrvatskim i europskim zastupnicima proizvoda u tijeku.

Čitajte i:

Elegantno izdanje Ane Rucner kao stvoreno je bilo za svirku uz more

Unikatni bodovi profinjenosti: Ekološke i elegantne torbice koje će vas oduševiti

Betonski laboratorij sreće: Iz depresije karantene nastale kreacije u ružičastom i boji lavande

Linker
05. studeni 2024 17:23