Sladoled

 PEXELS
Kvalitetniji odnosi

Istraživanja su pokazala: Dijeljenje sladoleda čini nas boljim ljudima

Posluživanje svake hrane, pa čak i međuobroka u obliku omiljenih slastica, u obiteljskom ili prijateljskom okruženju potiče naše socijalne vještine te nas čini društvenijima i poštenijima.

Posluživanje svake hrane, pa čak i međuobroka u obliku omiljenih slastica, u obiteljskom ili prijateljskom okruženju potiče naše socijalne vještine te nas čini društvenijima i poštenijima.

Kad je dijeljenje hrane u pitanju većinom se svrstavamo u dvije skupine: one koji vole podijeliti svaki obrok i one koji ni pod koju cijenu ne dijele ništa što jedu. Sigurno se sjećate scene iz kultne TV serije "Prijatelji" u kojoj je Joey uzrujan zbog dijeljenja hrane i koja je rezultirala silno popularnim "Joey doesn‘t share food" memeom. Pa iako smo se svi na tu reakciju nasmijali, istraživanja pokazuju da to baš i nije poželjno ponašanje te da bi hranu trebalo dijeliti i to ne samo zato što je to pokazatelj dobrog odgoja nego i jer nas to čini boljim ljudima.

Tako je istraživanje koje ga je 2015. godine na 466 belgijskih studenata proveo znanstveni magazin Appetite pokazalo da oni koji su kroz odrastanje češće jeli u društvu obitelji pokazuju veći stupanj altruizma u odnosu na one koji su češće objedovali sami. Pa su tako ovi prvi skloniji volontiranju, davanju uputa strancima koji ih zaustave na cesti, ponuditi mjesto u javnom prijevozu te pomoći svojim prijateljima kad im pomoć zatreba. Kako kaže znanost, korijeni ovog fenomena sežu još u doba pračovjeka kad su se lovile velike životinje i hrana dijelila među članovima plemena. Taj se običaj pretočio i na moderna društva, ali u formi obiteljskog objedovanja gdje najmlađi članovi uče odlike dijeljenja, suradnje i poštenja. Naime, kad smo još kao djeca izloženi dijeljenju učimo se jednakosti i sustavu poštenja jer baš svako za stolom treba dobiti jednaki udio poslužene hrane, a pritom suzbijamo osjećaj ljubomore, barem kad je hrana u pitanju. Sve to utječe na to da u budućnosti postanemo bolji ljudi te da održavamo kvalitetnije prijateljske i partnerske odnose.

Iako se ovo istraživanje primarno odnosi na klasične obroke poput zajedničkog ručka ili večere, jednako se, ako ne čak i više, može pretočiti i na uživanje u omiljenim slasticama. Sigurno ćete primijetiti da se kod djece, kad se poslužuju torte, kolači i velika pakiranja sladoleda, instinktivno bude osjećaji pravde. Najčešće se to očituje kroz komentare da je netko dobio više negoli netko drugi ili da je dobio bolji komad kolača ili bolji sladoled. Srećom, kad su sladoledi u pitanju, postoje multipack pakiranja omiljenih okusa koji garantiraju da će svatko za stolom dobiti jednak primjerak istog sladoleda.

Ledo dobro zna da fine zalogaje vrijedi podijeliti, ali i ponoviti pa je u prodaju vratio omiljene okuse djetinjstva u multipack pakiranjima. S kutijama od po šest štapića svaki će član obitelji dobiti svoj sladoled te će tako sustav povjerenja i poštenja ostati netaknut, a najmlađi članovi kućanstva osjetiti dobar osjećaj dijeljenja i zajedničkog uživanja u omiljenim okusima. Nostalgičan Njofra s okusom kremaste vanilije prelivene hrskavim kakao preljevom s kukuruznim pahuljicama, ali i onaj kombinacije vanilije i čokolade s osvježavajućim preljevom od višnje kultne Ledoline savršeni su za slatki predah podijeljen s najbližima.

image

Njofra multipack

PROMO

Vratimo se ponovo na Joeyja i problematiku dijeljenja hrane u partnerskim odnosima. Studija koja je 2014. godine objavljena u izdanju The Royal Societyja pokazala je na primjeru čimpanza da dijeljenje hrane među partnerima pojačava izlučivanje oksitocina poznatijeg i kao hormona ljubavi. Stoga su zaključili da upravo ovaj ritual dijeljenja hrane pojačava bliskost među partnerima i čini vezu jačom. Ledovi Relax Time i Fruit Time multipack sladoledi kao stvoreni su za dijeljenje među partnerima jer oba dolaze s po šest štapića različitih okusa. Tako će ljubitelji čokolade i jagode s kakao preljevom svoj izvor dobrih partnerskih odnosa pronaći u Relax Time multipacku, a obožavatelji voćnih okusa limuna i jabuke rado će podijeliti Fruit Time.

image

Ledolina multipack

PROMO

*Sponzorirani sadržaj nastao je u suradnji: Gloria x Ledo

Linker
22. studeni 2024 01:04