Cilj ovog brenda je prigrliti čisti život, a ne samo živjeti u čistom.
Belgijski brend ekoloških proizvoda Ecover predstavio je novi, prošireni asortiman proizvoda koji se bori za očuvanje planeta i čisti način života. U vrijeme kada je održiv način života visoko na listi prioriteta, Ecover spremno odgovora na želje potrošača ponudom recikliranih, biorazgradivih i dermatološki testiranih proizvoda.
Lansiranjem njihovog prvog praška za pranje rublja bez fosfata 1979. započela je borba protiv onečišćenja jedinstvenim asortimanom proizvoda za čišćenje doma na biljnoj bazi, Ecover ima misiju dokazati da mogu spasiti planet i pri tome pružiti kvalitetno čišćenje.
A kako to čine i što ih čini drugačijima od ostalih brendova na tržištu? Održivost je u srži svega što Ecover čini pa tako njihovi proizvodi sadrže biorazgradive sastojke na biljnoj bazi dok je ambalaža napravljena od 100% korištene, reciklirane plastike jer vjeruju da dizajn pametnog pakiranja može smanjiti plastičan otpad. Također, proizvodi se proizvode u jednoj od ekološki najispravnijih tvornica na svijetu koja ima Zero Waste certifikat, na temelju stope preusmjeravanja otpada od 95%, a ne manje važno je i kako su proizvodi dermatološki testirani i sigurni za osjetljivu kožu, pogodni za vegane i nisu testirani na životinjama. Konačno, većina sastojaka je iz Europe.
Cilj ovog brenda je prigrliti čisti život, a ne samo živjeti u čistom. Zato su Ecover proizvodi namijenjeni onima koji vjeruju da će odabirom kvalitetnih i ekoloških proizvoda doprinijeti u borbi za čišću zajednicu i svijet. To je puno više od pranja posuđa ili pranja rublja. Radi se o tome da se osjećamo ugodno, ali i korisno u svom kućnom okruženju.
U asortimanu proizvoda sada su sredstva za pranje i omekšivači za rublje, sredstva za ručno i tablete za strojno pranje posuđa, Zero tekući deterdžent, višenamjenski koncentrat za čišćenje masnoće u prljavštine u cijelom domu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....