BORNA HRŽINA
Ekskluzivno u Gloriji

Maja Šuput Tatarinov nas je pozvala na igru sa svojim lutkicama - jako su stylish i ozbiljna su konkurencija barbikama

Zagrebačka pjevačica i poduzetnica nikad ne miruje: njezin brend Majushka obogaćen je kolekcijom bezvremenskih igračaka, koje je kreirala sa svojim timom pa će se djevojčice sada moći igrati s Majushkom na biciklu, u kabrioletu, s modnim dodacima...

Zagrebačka pjevačica i poduzetnica nikad ne miruje: njezin brend Majushka obogaćen je kolekcijom bezvremenskih igračaka, koje je kreirala sa svojim timom pa će se djevojčice sada moći igrati s Majushkom na biciklu, u kabrioletu, s modnim dodacima...

"Radim na milijun frontova i lupam gdje stignem", rekla nam je zagrebačka pjevačica i poduzetnica Maja Šuput Tatarinov kad smo je upitali čime se sve sada bavi. Iako uvijek govori kako će smanjiti radni tempo, toliko je hiperaktivna i puna ideja da će prije pasti snijeg u Dubaiju nego što će se ona smiriti. I dalje svaki vikend nastupa, gostuje u TV showovima, snima reklame, sa suprugom Nenadom razvija brend Majushka te objavljuje nove singlove i videospotove, među kojima je najnoviji "James Bond".

Sada nam je, međutim, ekskluzivno otkrila da ima novi poslovni projekt - osmislila je kolekciju lutaka nalik na Barbie. To jest, nalik na Maju, jer ona se toliko često transformira i uskače u razne uloge, čemu svjedoči i više od pola milijuna njenih pratitelja na društvenim mrežama, da opasno konkurira najpopularnijoj plastičnoj ljepotici na svijetu.

Kako ste došli na ideju da lansirate kolekciju lutkica?

- Znate li ijednu osobu s naših prostora koja je kreirala lutku? Ideja je došla spontano, kao logičan slijed nastavka kolekcije Majushka koju obožavaju djevojčice. One se ipak najviše vole igrati s lutkama - uređivati ih, poistovjećivati se s njima, ulaziti u njihov čaroban svijet mašte. Kolekcija naših jedinstvenih modnih lutaka se zove Majushka Fashion Dolls. Uskoro će biti dostupna diljem Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine, a sada se može kupiti u zagrebačkoj trgovini iGRANDiA. Ondje će 9. travnja biti predstavljanje. Imat ćemo spektakularno otvaranje Majushka Fashion Doll kućice na koje su svi pozvani. Djevojčice se tamo uvijek mogu doći igrati s lutkama.

image
BORNA HRŽINA

Koliko će ih biti?

- Lansiramo devet artikala s 21 modelom lutaka Majushka, u različitim modnim kombinacijama i dodacima. Imamo osam različitih stylinga osnovne lutke - tri modela Jeans, dva Fashion i tri Superstar kolekcije. Majushka na biciklu, u kabrioletu, s kolekcijom haljina, s modnim dodacima, s ekstra dugom kosom... Uvjerena sam da će svaka mala princeza pronaći Majushku za sebe, čak i više njih. Dvaput godišnje izlazit će kolekcija novih lutaka. Nove su već u pripremi i jako im se veselim. Jedva čekam da vidim reakcije djevojčica.

Je li teško osmišljavati nove tipove lutkica, koliko vi osobno sudjelujete u tome?

- To je vrlo zabavan i kreativan proces. Riječ "teško" u mom rječniku ne postoji. U kreiranje je uključen tim Majushke s vanjskim stručnjacima u području lutaka i igračaka, a to su Melani Gracin i Ivica Rubinić. Lutke trebaju biti atraktivne i inspirativne, a svaka Majushka Fashion Doll ima šarm i priču. Zanimljivo je bilo birati odjeću, make-up, frizuru... Ma, svaki detalj.

image
BORNA HRŽINA

S kakvim lutkama ste se vi igrali kao djevojčica?

- Bila su to druga vremena. Tada se nismo razbacivali s lutkicama. Imali smo ih nekoliko i čuvali ih, mazili, pazili, prali i češljali. Sjećam se da sam imala više lutkica beba, manje barbika, možda dvije-tri. Tada su bile popularne i slikovnice s lutkicama i odjećom koja se izrezivala i stavljala na njih. Uvijek je, naravno, bila i jedna lutka u kolicima, kad su se djevojčice igrale mama.

Maja nam je povodom novog poslovnog pothvata otkrila i kakve igračke voli njezin sin Bloom te kako će proslaviti petu godišnjicu braka sa suprugom Nenadom.

image
GLORIA PRODUKCIJA
Linker
29. listopad 2024 03:35